Det stemmer og det trøkker noe alldeles inn i granskauen rått også
Men ta og hør med Heen Audio her på forumet du. Det er han jeg kjøpte de av og han som eier www.nyttogbrukt.com også. Han har bygget, installert og finjustert alt for meg.
Ole er en kjernekar
Og 19900,- er billig for den subben med tanke på at han har den stående på lager.
Du må sikkert vente i et par mnd om du skal få handlet den hos SE
+ frakt/mva, men alikevel under halvparten av den prisen de andre der skal ha for den. Et tips om du er i ferd med å kjøpe en sånn.
Har pratet med Sonic Electronix på mail i dag og de sender ikke denne internasjonalt. De kunne sende den til New Jersey og Jetcarrier for meg da. Men tar meg nok 2-3 måneder før jeg har den her hjemme og det er altfor lenge og vente
Den kommer på 13900,- gjennom SE/Jetcarrier og hadde kostet 15450,- gjennom SE/UPS så syntes prisen i Norge er billig for den.
Men takk for tipset
Men ta og hør med Heen Audio her på forumet du. Det er han jeg kjøpte de av og han som eier www.nyttogbrukt.com også. Han har bygget, installert og finjustert alt for meg.
Ole er en kjernekar
Og 19900,- er billig for den subben med tanke på at han har den stående på lager.
Takker for praten i dag, har fått pratet med Ole på mobilen i dag også og jeg har handlet den ene av de 2 han hadde igjen. Har den oppe hos meg her i vinterlige nord til uka
Ja ikke noe og si på den prisen der og du hadde rett angående 2 mnd levering hos SE
Ikke værst, den gikk ned 4000kr bare siden jeg skrev mitt innlegg før i dag
Stemmer det, den stod til 23900,- i går og satt ned til 19900,- i dag. Meget snillt og riktig gjort spør du meg. Sånn er får kunder. Jeg kommer til og handle mere av han i fremtiden
Denne skal jeg få hørt. Regner med du legger ordentlig kjærlighet ned i å bygge en kasse den fortjener!
Det ordner vi en gang
Ole sa jeg skulle bygge frontbaffelen i 75mm MDF og resten i 50mm MDF så da blir det slik.
Han legger ved tegninger og utregninger for forskjellig Hz og sånn også
Ole sa jeg skulle bygge frontbaffelen i 75mm MDF og resten i 50mm MDF så da blir det slik.
Han legger ved tegninger og utregninger for forskjellig Hz og sånn også
Kan du vær så snill og lage en prosjekt tråd med alt sammens ?
Alltid morro nå folk tørr og bruke penger på så store anlegg
Ole er en kjernekar
Er det greit jeg spør om du kan legge ut et bilde av oppsettet ditt ?
Comment