Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva tror dere om Earthquake Holees 15?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva tror dere om Earthquake Holees 15?

Lurer på og kjøpe denne subben http://www.nyttogbrukt.com/196714461...15?catid=46959

Har en SPL Dynamics D10S monoblokk og drive den med, holder det?
    Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

Hør med Didrik Desibel her på forumet om tips

Han har 2 stk
    Last edited by lyd; 17-10-2013, 07:04.

Comment

Her koster den rundt 9000kr helt ny: http://www.sonicelectronix.com/item_...HoleeS-15.html

+ frakt/mva, men alikevel under halvparten av den prisen de andre der skal ha for den. Et tips om du er i ferd med å kjøpe en sånn.
      Last edited by Haakon O; 17-10-2013, 10:51.
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Originally posted by lyd View Post

Han har 2 stk
        Det stemmer og det trøkker noe alldeles inn i granskauen rått også

Men ta og hør med Heen Audio her på forumet du. Det er han jeg kjøpte de av og han som eier www.nyttogbrukt.com også. Han har bygget, installert og finjustert alt for meg.
        Ole er en kjernekar

Og 19900,- er billig for den subben med tanke på at han har den stående på lager.
        Du må sikkert vente i et par mnd om du skal få handlet den hos SE
        1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

Comment

Ikke værst, den gikk ned 4000kr bare siden jeg skrev mitt innlegg før i dag
          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Han har 2 stk
            Takker for det, har fått pratet med han i dag

Originally posted by Haakon O View Post
            Her koster den rundt 9000kr helt ny: http://www.sonicelectronix.com/item_...HoleeS-15.html

+ frakt/mva, men alikevel under halvparten av den prisen de andre der skal ha for den. Et tips om du er i ferd med å kjøpe en sånn.
            Har pratet med Sonic Electronix på mail i dag og de sender ikke denne internasjonalt. De kunne sende den til New Jersey og Jetcarrier for meg da. Men tar meg nok 2-3 måneder før jeg har den her hjemme og det er altfor lenge og vente
            Den kommer på 13900,- gjennom SE/Jetcarrier og hadde kostet 15450,- gjennom SE/UPS så syntes prisen i Norge er billig for den.
            Men takk for tipset

Originally posted by Didrik Desibel View Post

Men ta og hør med Heen Audio her på forumet du. Det er han jeg kjøpte de av og han som eier www.nyttogbrukt.com også. Han har bygget, installert og finjustert alt for meg.
            Ole er en kjernekar

Og 19900,- er billig for den subben med tanke på at han har den stående på lager.
            Takker for praten i dag, har fått pratet med Ole på mobilen i dag også og jeg har handlet den ene av de 2 han hadde igjen. Har den oppe hos meg her i vinterlige nord til uka
            Ja ikke noe og si på den prisen der og du hadde rett angående 2 mnd levering hos SE

Originally posted by Haakon O View Post
            Ikke værst, den gikk ned 4000kr bare siden jeg skrev mitt innlegg før i dag
            Stemmer det, den stod til 23900,- i går og satt ned til 19900,- i dag. Meget snillt og riktig gjort spør du meg. Sånn er får kunder. Jeg kommer til og handle mere av han i fremtiden
            Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

Comment

Denne skal jeg få hørt. Regner med du legger ordentlig kjærlighet ned i å bygge en kasse den fortjener!
              never enough!

Comment

Har da handlet en slik råtass

Comment

Originally posted by bass-freek View Post
                  Denne skal jeg få hørt. Regner med du legger ordentlig kjærlighet ned i å bygge en kasse den fortjener!
                  Det ordner vi en gang

Ole sa jeg skulle bygge frontbaffelen i 75mm MDF og resten i 50mm MDF så da blir det slik.
                  Han legger ved tegninger og utregninger for forskjellig Hz og sånn også

Comment

Originally posted by Finnmarken View Post
                    Det ordner vi en gang

Ole sa jeg skulle bygge frontbaffelen i 75mm MDF og resten i 50mm MDF så da blir det slik.
                    Han legger ved tegninger og utregninger for forskjellig Hz og sånn også

Kan du vær så snill og lage en prosjekt tråd med alt sammens ?

Alltid morro nå folk tørr og bruke penger på så store anlegg

Lykke til..!

Comment

Originally posted by Didrik Desibel View Post

Ole er en kjernekar

Er det greit jeg spør om du kan legge ut et bilde av oppsettet ditt ?

hadde vært morro og sett hvordan det ser ut

Comment

-"Siden er laget med www.123hjemmesider.no"
                        -Bilstereo, hardanger bestikk og V75-tips på samme sted

At folk handler på sånne steder er litt skremmende
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Er det greit jeg spør om du kan legge ut et bilde av oppsettet ditt ?

hadde vært morro og sett hvordan det ser ut
                          1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

Comment

Originally posted by ugn View Post
                            -"Siden er laget med www.123hjemmesider.no"
                            -Bilstereo, hardanger bestikk og V75-tips på samme sted

At folk handler på sånne steder er litt skremmende
                            Heter jo nytt og brukt så er vel sikkert greit med en miks da

Comment

Ole er en knall kar vett.
                              Grattis med RÅÅÅ sub
                              Du er bare NØDT til å lage prosjektstråd

Comment

Working...
                              X