Announcement

Collapse
No announcement yet.

Velge mellom pioneer og Polk momo! hjelp?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Velge mellom pioneer og Polk momo! hjelp?!

Hei, skal nå kjøpe meg subber. å fått tilbud på 2 subbere. det er pioneer TS-W3002D4 og Polk momo mm120.

Hvilken burde jeg ta? jeg har aldri hørt om polk, å ser den leverer litt mindre rms enn pioneer'n.

Annbefalninger?

Takker på forhånd ! )

Originally posted by dagii1993 View Post
    Hei, skal nå kjøpe meg subber. å fått tilbud på 2 subbere. det er pioneer TS-W3002D4 og Polk momo mm120.

Hvilken burde jeg ta? jeg har aldri hørt om polk, å ser den leverer litt mindre rms enn pioneer'n.

Annbefalninger?

Takker på forhånd ! )
    Hei!

For det første så "leverer" aldri en subwoofer noe som helst. "RMS" og watt skal du i veldig liten graden se etter og vurdere ut ifra. Har selv hatt en Polk Audio sub og var veldig fornøyd med den, hva er du ute etter? Skal det spille høyt eller skal det spille pent? Både Pioneer og Polk Audio er kjente merker. Hvor handler du ifra? Og vet du at tilbudet du får er bra? Kan du få et bedre og mer veiledet tilbud her på BSF?

La heller noe forhandlere som er ofte inne her høre hva formålet og grunnlaget er for oppsettet og få hjelp av de, da blir det resultat
    You know, Im all about that bass...

Comment

Skulle få den polk'n til samme pris som pioneer'n.

Er ute etter høy å litt pen bass. liker å kjenne att det "rister" litt i bilen.

Har fått tilbud hoss slåttsveen elektro i hunndalen. (gjøvik)

Comment

å er denne forsterkeren bra? Pioneer GM-D9601.

Comment

Originally posted by dagii1993 View Post
          å er denne forsterkeren bra? Pioneer GM-D9601.
          Ja. Det er den monoblokka vi selger mest av. Gir veldig mye for pengene.

http://bilstereosenteret.no/products/gm-d9601

Finnes også en lillebror
          http://bilstereosenteret.no/products/gm-d8601
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Jeg hadde lett valgt Polk fremfor pioneer.

Comment

Working...
            X