Vel, nå er jo ikke bagasjeromplass noe problem og jeg har ikke peiling på glassfiberstøt, så blir nok kasse. Hvordan vil de Alpine høytalerne spille baki bagasjen? ER disse noe tess??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Anlegg til Octavia
Collapse
X
-
Hmm, vil det være bedre å sette de i bakdørene, må da skjære høl :/ Eller vil det være grei nok lyd med 2x front + 2x mini front + sub bak?
+ Hvor lang tid må jeg regne med å bruke på å dra kabler og slikt?
+ Hvilke kabler er å anbefale, bredde og lengde?Last edited by Octavia'02; 23-09-2012, 15:44.
Comment
-
Nei ikke mas med bakhøytalere. det holder med et skikkelig komponentsett med en god forsterker, eventuelt lage no på dæshen om du føler for det.
det kan ta lang tid å trekke kabler, hvertfall å få på dekslene igjen. jeg fikk akkurat plass til 2x 50mm2 gjennom torpedoveggen under rattet, i samme nippel som der de største originalkablene kommer igjennom.
Husk som sagt å bruk 1 til minus og 1 til plus. ta med en - fra cd spiller til - på forsterker og.
Det holder med 2x 25mm2 om du skal bruke de anbefalte oppsettene ovenfor. det er 5-6m fra batteri til litt bak i bagasjen. ta mer om du føler for det
Comment
-
Originally posted by sagemodeJa du tar pluss til karosseriet, og minus direkte på batteriet
Husk og strekk remote kabel fra cd spilleren også
mvh kim
Comment
-
Originally posted by sagemodeJa du tar pluss til karosseriet, og minus direkte på batteriet
Gjør regning med at du hadde en liten skriveleif her1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D
Comment
-
må jorde kondiser også
Comment
-
Originally posted by sagemodeee, nei dere tar feil. Minus på batteri, Pluss til karosseriet på setebeltet ditt
til trådstarter: Du trenger ikke kondis er bare tull
mvh kim
Comment
-
Originally posted by sagemodeee, nei dere tar feil. Minus på batteri, Pluss til karosseriet på setebeltet ditt
Ikke kom slike uttalelser som dette her når du ikke har peiling på hva du snakker om, please.
Er du usikker på noe og trenger hjelp så spør heller om det. Alle har vi begynt fra scratch og trenger ikke være redd for og spørre om noe her inne
Mvh Vegard
Comment
Comment