Tenkt og stikke innom biltema og handle en fres i morgen, men jeg finner ikke noen fres i nettbutikken.
Er jeg blind? Hvis du finner send meg gjerne en link
Jeg kjøpte den billigste fresen fra Clas Ohlsen og er meget fornøyd med den. Men så er dette den eneste fresen jeg har prøvd så har ikke noe å sammenligne med. Eneste minuset med denne var at det ikke fulgte med fresestål.
Mvh Thor Helge N. Rønning Alfa Romeo 156 1.8 TS Citroen Xantia Racerbil Alpine Ground Zero Focal
Mener at det går greit å frese 18" med stanga som følger med biltema sin, eller du kan gjøre som meg, mekke til en egen av en gjengestang til 19.90 på biltema, litt lim og en spiker, tidenes ghettohjelpeverktøy Da fikser du sirkler fra 7 tommer opp til ca 2m i diameter, om du ikke korter ned gjengestanga som jeg har gjort da.
Mener at det går greit å frese 18" med stanga som følger med biltema sin, eller du kan gjøre som meg, mekke til en egen av en gjengestang til 19.90 på biltema, litt lim og en spiker, tidenes ghettohjelpeverktøy Da fikser du sirkler fra 7 tommer opp til ca 2m i diameter, om du ikke korter ned gjengestanga som jeg har gjort da.
Done and done
That's how you do it! Nice ghetto work, dude! Akkurat slik jeg liker å gjøre det selv!
That's how you do it! Nice ghetto work, dude! Akkurat slik jeg liker å gjøre det selv!
Haha, funksjonen er det ingenting å si på, og den er universal, passer i stort sett alle overfreser Den fikk jobben gjort, lager like runde, eh, rundinger som en Jasper Jig eller annet fancy utstyr
Comment