Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heftig 12" subwoofer til max 4500 kr?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nå har jeg ikke hørt alt her i verden, men til nå så har Ground Zero imponert meg mest.
    Og jeg har hørt mye forskjellig, vil gjerne høre noe som imponerer meg mere.

Greit GZ koster litt, men det er ikke akkurat sånn at du ikke får det du betaler for.
    Er utrulig bra kvalitet på elementene, solid oppbygning og dem tåler ufattelig mye juling.
    Latterlig lang slaglengde, typ 55mm på min 15", også duger den veldig bra til et sivilisert volum og.

Comment

GZ var for høyt priset i forhold til andre subber som var av interresse. Dessuten må de være 2x1ohm eller 2x4ohm. Og den GZ'subben som har det koster 7500 kr, og kompisen min skal ha 2x12" til max 4500 pr.stk.

Har hørt lite av GZ men tviler ikke på at det spiller rått!
      Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
      Hifonics XX-Colossus II
      Kinetik HC2400
      Club 140dB +

Comment

Klart, du får det du betaler for. Noen gang får du mer enn du betaler for.

Soundstream XXX klarer og matche slaglengden hehe
        Er igrunn ganske mange som klarer det.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Til trådstarter, er det en mulighet og kjøpe fra statene?

Comment

Originally posted by Morten-st View Post
            Nå har jeg ikke hørt alt her i verden, men til nå så har Ground Zero imponert meg mest.
            Og jeg har hørt mye forskjellig, vil gjerne høre noe som imponerer meg mere.

Greit GZ koster litt, men det er ikke akkurat sånn at du ikke får det du betaler for.
            Er utrulig bra kvalitet på elementene, solid oppbygning og dem tåler ufattelig mye juling.
            Latterlig lang slaglengde, typ 55mm på min 15", også duger den veldig bra til et sivilisert volum og.

Er det ikke noen serier som er plaget med at liminga på spideren har løsna?

Bare fordi at du har GZ betyr det ikke at det er best, Noen kunne sikkert ha puttet en billigere sub i en bedre kasse og spilt fletta av deg

Comment

^ Sad but true

Comment

GENEXXA: Har vel så og si bestilt subber nå Blir nok godt fornøyd^^

Ang slaglengde så beveger min CV Stroker PRO 15 seg MEGET mye
                Hifonics XX-Colossus II
                Kinetik HC2400
                Club 140dB +

Comment

Hva ble det? B2?

Comment

Jeg skomleste igjennom tråden, så jeg så ikke at du skulle ha 2x1 ohm. Beklager!

GENEXXA, Soundstream XXX er manndig ja, men den koster jo litt :P

Stianuno, en forhandler her i byen prøvde å forklare meg akkurat hvorfor jeg skulle kjøpe GZ, han som mente ingen kunne måle seg med den dypbassen GZ leverer. Er mange subber her i verden som slår dem lett, men jeg tenkte på til prisen trådstarter skrev, altså 4500kr
                    Kan hende det med liminga, men har ikke hørt noe om det, om det isåfall skjer så er det jo bare å klage og få ny

Comment

Blir 2 stk B2 HD12 subwoofere ja
                      Hifonics XX-Colossus II
                      Kinetik HC2400
                      Club 140dB +

Comment

Tøft! de river vel skinnet av pølsa

Comment

Originally posted by Stianuno View Post
                          Tøft! de river vel skinnet av pølsa
                          Ja håper jo det Rister godt allerede med 2x12" MTX 5500 som han har i golfen, blir gøy å teste dette ut!
                          Blir i kombinasjon med dynaBel bf8501 og Odyssey 2150 batteri tru jeg det var, hehe
                          Hifonics XX-Colossus II
                          Kinetik HC2400
                          Club 140dB +

Comment

Jeg skomleste igjennom tråden, så jeg så ikke at du skulle ha 2x1 ohm. Beklager!

GENEXXA, Soundstream XXX er manndig ja, men den koster jo litt :P

Stianuno, en forhandler her i byen prøvde å forklare meg akkurat hvorfor jeg skulle kjøpe GZ, han som mente ingen kunne måle seg med den dypbassen GZ leverer. Er mange subber her i verden som slår dem lett, men jeg tenkte på til prisen trådstarter skrev, altså 4500kr
                            Kan hende det med liminga, men har ikke hørt noe om det, om det isåfall skjer så er det jo bare å klage og få ny
                            Forhandlere skryter produkter opp i skyene som de selger. Bare for og selge

XXX koster ca det samme som GZ sin badass.

Comment

Stianuno, en forhandler her i byen prøvde å forklare meg akkurat hvorfor jeg skulle kjøpe GZ, han som mente ingen kunne måle seg med den dypbassen GZ leverer.

Hehe, han selgeren skulle vært komiker
                              For det utsagnet der er jo bare til å le av, "GZ spiller 25hz på en måte som ingen andre klarer"

Wow man, en sånn må æ bærre ha!

Comment

Da kan jeg skryte av min iD sub! Frekvensområdet starter på 5hz ifl produsentens hjemmeside :P

Comment

Working...
                                X