Spørsmålet så gjelder nå er vel hvordan en skal få ordnet opp i alt svadaet?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Det er lov å være ydmyk og veloppdragen.
Collapse
X
-
Ha et advarsel system. Får man 5/5 eller 10/10 så blir brukeren stengt ute fra forumet.
Selvsagt så er det bare å lage en ny bruker etter man har fått ny IP. Men det vil alikevel være bedre enn ingenting.
Å stenge tråder i hytt og pine er i alle fall ingen bra løsning.Mvh. Damir
Comment
-
Originally posted by Defus View PostEr jo en fin off topic del lengre ned på forumet, burde holde lenge for slike som har behov for slikt..2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Dammed, hytt og pine? Vis meg flere tråder enn de 2 jeg stengte nylig.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
hytt og pine ja, har vært på forumer i en god stund, og bilstereoforumet har stengt flere tråder enn de andre sammenlagt sånn ca.
Eneste gangene man skal stenge en tråd er når TS ber om det, eller hvis det TS spør om er usaklig / bryter mot regelverket på forumet. Ellers så skal man ikke stenge tråder.Mvh. Damir
Comment
-
Flere forum jeg er medlem på, blir tråder som ikke har vært aktive på 1mnd, lukket.
Og er det noe man vil tilføye eller spørre om i en tråd som er lukket, er det bare og sende PM til en moderator eller administrator, og be de og åpne den.
Er ikke værre enn og spørre en av oss om og åpne den.Runar E. Olsen ~ Moderator
Comment
-
Vil tro at om man gjør som dammed skriver og straffer folk for off topic vil de som virkelig har interesse av å være her passe seg litt mer. Har vært registrert her på forumet noen år nå, men siste året ca har det dabbet en hel del av. Mye på grunn av at de som virkelig var aktiv for 3,4,5 år siden nesten ikke er å se mer. Grunnen til at jeg registrerte meg her var for at det virket som et veldig ryddig og seriøst forum med "voksne medlemer". Noe som etter min mening har snudd seg veldig den siste tiden (1-2år).
Det må da være mulig å få tilbake den ryddigheten som det var en gang? Moderatorene må bare bli strengere og sette regler for off topic. 5/5 synes jeg er en passende grense før man blir utestengt feks 1 måned. Og i stede for å stenge tråder som tar helt av så vil jeg tro det er mulig å slette innlegg som er off topic sånn at TS kan få svar på det han lurer på uten å måtte starte en ny tråd eller lete gjennom 4-5 sider i håp om at det skal være litt hjelp å få innimellom alle innlegg.
Å bare for å ha det på det rene så henger jeg ikke ut noen enkeltpersoner her!sigpic
Comment
-
Originally posted by TheCharger View PostDet må da være mulig å få tilbake den ryddigheten som det var en gang? Moderatorene må bare bli strengere og sette regler for off topic. 5/5 synes jeg er en passende grense før man blir utestengt feks 1 måned. Og i stede for å stenge tråder som tar helt av så vil jeg tro det er mulig å slette innlegg som er off topic sånn at TS kan få svar på det han lurer på uten å måtte starte en ny tråd eller lete gjennom 4-5 sider i håp om at det skal være litt hjelp å få innimellom alle innlegg.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Da foreslår jeg at ugn blir moderator. Dette kan du tydligvisRunar E. Olsen ~ Moderator
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostDa foreslår jeg at ugn blir moderator. Dette kan du tydligvisTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by stiffmast View PostHei.
KJøpte meg litt anlegg for noen mnder siden og nå har dynamoen i min audi a4 1.9tdi quattro/02modell tatt kvelden.
Hvem passer til min bil?
Hvor stor kan jeg ha/trenger jeg?
Pris?
Forsterkerne den skal "drive" er 2stk focal, en monoblokk og en 4kanals. Husker ikke effekt i farta, men de kostet vell drøyt 4000pr stk.Originally posted by Dammedhvor langt tau trenger jeg for å løfte en piano inn i et hus?
Er ca et like bra spørsmål.[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
-
Originally posted by Haakon O View PostFint eksempel. Når man åpner et svar med en sånn flåsete kommentar, kan en like godt gi en god faen i å svare. En får ikke plusspoeng for å være kjekkas, om noen skulle tro det.
Enig med du er sikkert kjempe hyggelig å få slengt i trynet når man spør om råd. Sånne ting gjør vel ikke rekruteringen til bilstereo miljøet lettere.
Comment
-
Det var 100% meningen å være tett der, nettopp for å gi en liten "wake up call". Når man spør et slikt spørsmål så må man vel skjønne at man må ut med noe info for å få en anbefaling.
Blir som å si at jeg trenger en større dynamo, hvor stor anbefaler dere?
Når man vet at man kanskje trenger en større dynamo, så vet man også hva årsaken er til det, og det er selvsagt et større strømforbruk. Da burde man forstå ganske klart, at man vite hvor stort forbruket er for at folk skal kunne anbefale en dynamo.
Har sett mange slike tråder, som får meg til undre hvor lite folk tenker før de poster. Som f.eks. "Hvor stor forsterker trenger jeg til to Alpine subwoofere? o.l. "Last edited by Dammed; 08-09-2010, 02:10.Mvh. Damir
Comment
Comment