Announcement

Collapse
No announcement yet.

4-kanals SQ forsterker...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GENEXXA View Post
    Hvorfor skal du ha 4-kanaler? Har ikke du bare høytalere fremme? Eller tenker du på fremtiden? Mtp og få høytalere bak også.

Men om 2-kanaler er aktuell, er jo dette et krem produkt, til en grei pris.
    http://cgi.ebay.com/MCINTOSH-MC425-C...item2eacbae50b
    Han har vel aktiv deling. Kjører to kanaler på Diskant,og to kanaler på mellomtone/midbass
    No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Ok. har ikke satt meg inn i aktiv deling. Så det viste jeg ikke.

Beklager TTT
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Her er en old school forsterker.
        http://cgi.ebay.com/ZAPCO-360-2-4-CH...item2eacb03c26

Zapco kjenner vell de fleste gamle traverne til? Eller hørt om.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Stemmer det, i aktiv deling går det med 2 kanaler til diskant og 2 kanaler til midwoofer vettu. Har fått mange tilbud, også på PM.
          Genesis er en sterk kandidat her, men har også fått tilbud om en H/K på PM - han kunne ta den jeg har nå i innbytte. H/K er solid det?
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

hva slags H/K er det snakk om?
            Steffen Hammersgård
            Alpine - Mosconi
            Min prosjekt tråd

Comment

Det er denne. Sorry shammers, men er egentlig litt keen på å ha en forsterker, istedenfor to like 2-kanalere...
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

ja ja er helt opp til deg det. jeg tvinger ingen til å kjøpe. Ikke må jeg selge heller. Men jeg skal ikke bruke de derfor du fikk tilbud om de.

Hva skulle han ha for den H/K forsterkeren a?
                Steffen Hammersgård
                Alpine - Mosconi
                Min prosjekt tråd

Comment

det er bedre og å anbefale 2 stk stereo forsterkere... framfor 1 stk 4 kanaler Adcom er vel unntaket da den har separerte power supply med mindre det er dårlig med plass eller utsendet prioriteres...
                  --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                  -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
                    Stemmer det, i aktiv deling går det med 2 kanaler til diskant og 2 kanaler til midwoofer vettu. Har fått mange tilbud, også på PM.
                    Genesis er en sterk kandidat her, men har også fått tilbud om en H/K på PM - han kunne ta den jeg har nå i innbytte. H/K er solid det?
                    kjører på med H/K selv solid å god forsterker
                    skal snart gå for 2/3veis deling så blir morsomt å se om jeg får det til å funke
                    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Originally posted by matador View Post
                      det er bedre og å anbefale 2 stk stereo forsterkere... framfor 1 stk 4 kanaler Adcom er vel unntaket da den har separerte power supply med mindre det er dårlig med plass eller utsendet prioriteres...
                      Det var bakgrunnen for at jeg kjøpte 2 stereo forsterkere den gang..
                      Disse kan monteres helt inntil hverandre og tar da mindre plass enn "normale" 4 kanaler vil gjøre.
                      Steffen Hammersgård
                      Alpine - Mosconi
                      Min prosjekt tråd

Comment

Originally posted by Bassoflove View Post
                        Bare sånn litt/helt på kanten. Er det noen som kansje har prøvd denne forsterkeren? http://www.mamut.net/dynabel/subdet848.htm

Kjipt med den PDX´en. Lurer jo åsså på om de "nye" PDX´ene spiller likedan. M-serien(tror jeg de het)
                        Monterte enn sånn i en bmw for ikke lenge siden. Lyden var ikke gal og er en kraftig sak, også i fysiske mål....
                        Ble fin lyd på ett fusion PP 3 veis og en Hertz ES380.
                        Har du mere å rutte med er mosconi forsterkerene midt i blinken Behaglelig lyd i dem
                        Ole Petter Holelien
                        Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                        Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                        Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Blir helt overveldet av tilbud på PM og sånt, så dette blir egentlig bare vanskeligere og vanskeligere. Men har fått
                          noen tilbud over 4k også, og det kan jeg ikke ta meg råd til. Kjøper heller brukt for å få mer for pengene også...
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Utifra det jeg har sett nå, er disse alternativene:

* Harman/ Kardon CA 470
                            * Genesis 2x 2 kanaler (shammers')
                            * B2 Audio Quattro (snakka med Jay)
                            * Adcom GFA 5475

Prisene er greie budsjettmessig. Hvilken skal jeg ta!?
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Men kan du ikke kjøpe noe du vet er bra? kjipt å kjøpe en Harman Kardon som du kanskje ikke blir fornøyd med

Comment

Jeg vet at H/K er bra, og jeg tviler ikke på de andre heller. Hva tror du om de? Hvilken ville du valgt?
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Working...
                                X