Announcement

Collapse
No announcement yet.

4-kanals SQ forsterker...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Harman Kardon lager knall gode forsterkere til Hifi, men om det samme gjelder på bil fronten, vet jeg ikke.

TTT, velg utifra det DU har mest lyst på.
    Du kan velge B2 Audio, om du ikke er fornøyd, har du 14dagers returrett du kan benytte deg av. Det har du ikke med de andre alternativene (med mindre de ordner spesial avtale)
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Takk for kloke ord GENEXXA. Ja jeg tror H/K er bra på bilfronten også, har hørt mye bra om den.
      Men har på følelsen at B2 forsterkeren er veldig bra. Adcom er litt mer ukjent for meg, men allikevel...
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Jeg hadde strøket hk fra lista. Genesis vet jeg er bra. De 2 andre har jeg personlig ingen erfaring med
        Steffen Hammersgård
        Alpine - Mosconi
        Min prosjekt tråd

Comment

Kan du begrunne hvorfor du ville strøket H/K?
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Det er en god forsterker. Misforstå meg rett. Men i det selskapet når den ikke helt opp bare. Adcom hører man bare go ord om og b2 er for lite utbredt til at jeg kan gjøre opp noen mening om den, men tør ikke avskrive den.

Til noe annet. Genesisene et du velkomne til å ta en oslo tur å prøve i din bil hel uforpliktende før du bestemmer deg.
            Steffen Hammersgård
            Alpine - Mosconi
            Min prosjekt tråd

Comment

H/K er en budsjett kina forsterker, ser ikke helt hvorfor den skulle funke så mye bedre en pdx ampen din.
              Greit det er en klasse ab, men er komponentene noe bedre en i den pdx ampen?
              Samt at den H/K ampen ser billig ut

Når du har penger til å kjøpe amper som er i det øvre sjiktet så er det jo bare å gjøre det? (Genesis eller Adcom)
              Jeg hadde kjøpt Adcom, da får du en rå amp som er skjelden å se noe til.
              Du har jo et kompsett som er i det øvre sjiktet, hvorfor skulle ikke forsterkeren stå i stil?

Comment

Jeg bruker B2 quattro og kan anbefale den jeg blir bare mer og mer fornøyd med den. Og som Genexxa sier så har du angrerett. Noe jeg tviler på du kommer til å bruke på Quattro.
                Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

Her er en ORDENTLIG Harman Kardon, fra en som tydeligvis ikke vet hva han har å selge. Disse er laget i USA og kostet vel rundt 10000kr nye på nittitallet. Ser ut som det er en TC400Q

http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=22104895

[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Du kan få høre H/K CA5250 i bilen min på søndag. Tipper den ikke er ulik firekanaleren, bortsett fra at den har en ekstra kanal og større strømforsyning.

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
                      Takk for kloke ord GENEXXA. Ja jeg tror H/K er bra på bilfronten også, har hørt mye bra om den.
                      Men har på følelsen at B2 forsterkeren er veldig bra. Adcom er litt mer ukjent for meg, men allikevel...
                      grunnen til at du ikke har hørt om adcom er nok fordi det er amper fra før din tid med interesse for bilstereo søk litt på nettet og les det du kommer over. du får kanskje ett annet syn da. hadde lett valgt genesis eller adcom'en framfor di ampene du har ramset opp, pdx'en din også.
                      Last edited by pgoutlaw; 06-05-2010, 23:49.

Comment

Takk for innspill folkens, og ja Miniboom jeg kan høre den på søndag (så har jeg hørt den også)...
                        Har forøvrig bestemt meg, har til og med avtalt med selger. Lar det være "hemmelig" til jeg har fått den.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Originally posted by username
                          Er det noe treff på søndag? :P
                          Eh joa, men det er bare meg, Miniboom og magnesmurf da... Mest fordi Miniboom skal ha MRP'en min,
                          men også et lite "uformellt treff" for prøvelytting og litt prating (sikkert?). Andre er også velkomne da...
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Tror nok TTT blir fornøyd med CA470 H/K'n.
                            Når han får hørt Miniboom sin 5channeled amp fra H/K å hvor pen å ren lyden er der.
                            Så blir han overasket hvor bedre det er på CA470'n

Tror du hadde blitt fornøyd med H/K jeg.
                            ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                            Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Nå kan jeg avsløre såpass at det ikke blir H/K denne gangen da. Men er åpen for å høre på Miniboom sin på søndag ja.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

vil tro du kommer til å bli fornøyd med ampen du har valgt TTT, har lest litt mer og det er nesten bare gode ord om dem.
                                Mvh. Damir

Comment

Working...
                                X