Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine Type X

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gbraen View Post
    Hm må vel fylle ut med litt informasjon kanskje.

-Kjører en IVA-D310R med PXA-H701 prosessor.
    -SPX-177R frontsett
    -2 x JBL GTI 1200
    -PDX 2.150
    -PDX 1.1000

Har ett sett 4" fra SPX-107R, skulle bruke disse som mellomtone, men fikk litt bange anelser når ikke frontsettet spilte bedre enn det gjorde.

Har en Sierra Cosworth -92 modell, elementene er skrudd skikkelig fast i døra.
    Siden du ikke har skrevet noe om lyddemping, så gjetter jeg at du ikke har gjort dette. Jeg har 2 tips til deg som kan forbedre lyden en god del. Lyddemp dørene!!! Lag mdf baffler til midbassene hvis du ikke har det fra før av. Hvis du har festet elementene rett i døra, så flekser metallet en god del, men mdfen stiver opp.
    Prosjekt SQ Audi A3

Comment

disse ellementene MÅ monteres skikkelig i en godt dempet dør,eller så blir det bare "flaff,flaff"......
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Hvordan er Mille settet fra Hertz i forhold til Type X? Mlk3 mener jeg da. Det har jo høy følsomhet også i forhold til Alpine sitt som er endel tungdrevet som tidligere nevnt...

Comment

Working...
        X