Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sony XES-P1, XES-X1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sony XES-P1, XES-X1

    Noen som har erfaring med dette, og gjerne synspunkter opp mot tilsvarende system fra pioneer(odr) eller alpine(pxa-h701, m/spiller)?
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

  • #2
    bra saker men litt for begrensede muligheter, passer nok best som et komplett system. kan være krevende å justere.

    Comment


    • #3
      Det er vel bare Tommy (Soundboy) på forumet her som har Xes i bilen tror jeg.. send en PM til han.
      Mvh
      Lars Engen

      Comment


      • #4
        Originally posted by Engen Audio View Post
        Det er vel bare Tommy (Soundboy) på forumet her som har Xes i bilen tror jeg.. send en PM til han.
        skal jeg gjøre
        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

        Comment


        • #5
          Originally posted by autod View Post
          bra saker men litt for begrensede muligheter, passer nok best som et komplett system. kan være krevende å justere.

          Jepp , er som Autod sier..... Bra snadder , men beggrensedene liksom. Men om man legger litt arbeid i montering osv... Så kan det er KNALL...

          Med litt tid / tålmodig så kan vel en få mye ut av Sony ES / XES spiller delen..

          Stemmer det bruker komplett Sony Xes-Z50 system i bilen med alle høyttalere osv..

          Men kommer nok kanskje mulig bytte ut Xes front høyttalere med Seas Lotus Ref eller noe annet som har lyst.. Blandt annet AD MM serie eller Hertz Mille serie..


          > sqwannabe , du har PM..

          Comment

          Working...
          X