Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dynabel 18", hvem har testet denne så langt ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

For å svare på det første spørsmåle ditt, så har eg akkurat fått montert Dynabel 18" i bilen, liker den veldig gått.
    Men så er jo erfaringen min meget begrenset også.. kjørte 12" pioneer sub som da skal være spl element og eg syns Dynabelen tykker bedre.

Kjøre den i lukka kasse, hvor stor vett eg ikke... over 100 tror eg.. nærmere 120L vil eg tippe..

Men som sagt eg har meget begrenset erfaring og kunnskap..
    Audi A6.
    Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

Comment

Har en stk i kinoen min, 209 liters kasse tunet til 23hz...
      Spiller over forventning, måtte rett og slett dempe subben et par hakk for det ble litt for mye.

Jeg har bare en liten innebygd forsterkermodul på 250-300w

Comment

Originally posted by Stianuno View Post
        Har en stk i kinoen min, 209 liters kasse tunet til 23hz...
        Spiller over forventning, måtte rett og slett dempe subben et par hakk for det ble litt for mye.

Jeg har bare en liten innebygd forsterkermodul på 250-300w
        Hehe. Ikke mye til kvalitetsmål det, da. Jeg har en 15" i 160 liter tunet til 25hz i stua, og jeg må ha forsterkeren min helt i bunnen for at det ikke skal bli for mye bass. Har bare 150w forsterker. Så da er subwooferen min bra da? :P

Comment

Ja har du ikke en Kicker da? det er jo helt rått har jeg hørt kanskje kassa di er bra, jeg syntes vertfall det er brukbart

Kanskje jeg og du har 2 helt forskellige rom? Og hvor høyt spiller resten av høttalerene i forhold til subben.
          Er litt håpløst å sammenligne slik. Det høres ut som du har en brukbar kino sub

Mann må nesten høre den Dynabel subben skjøl for jeg vet ikke å beskrive hvordan den låter, er ikke flink å bruke ord til å beskrive lyd.
          Men den låter veldig bra syntes jeg.

Ser mange snakker om 70 liters kasse til det elementet, vil det funke no særlig da?

Comment

Blir litt for galt å sammenligne.
            Men er spent på hvordan in Dynabel blir å låte som kino sub
            ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
            Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Hehe. Litt poengløst å sammenlikne ja...

Tipper dynaBel-elementet er knall til sitt bruk. Hvis ikke, hadde de nok ikke solgt det.

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
                Hehe. Litt poengløst å sammenlikne ja...

Tipper dynaBel-elementet er knall til sitt bruk. Hvis ikke, hadde de nok ikke solgt det.
                Absolutt jah.
                Får de som kan designe egne kasser å ikke har råd til grommere sub.
                Så er kanskje Dynabel'n bra til sitt.

Kan ikke komme med annen mening da jeg ikke har hørt noen
                Men kan heller komme tilbake sterkere etter å ha prøvd den
                ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

For å si det enkelt, du kan jo legge 5000-10000 på bordet for en aktivsub å se om det funker bedre, jeg tviler veldig.
                  Er ikke så rått det du får på stereobutikken, jeg hadde før en jbl aktivsak fra gammle es serien som kostet 5500,-
                  Dynabelǹ gir den skambank, lett

Comment

Working...
                  X