hei. noen som har noen forslag eller anbefalinger til hvilken sub jeg bør kjøpe? noe med skikkelig trøkk i, skal hvertfall ha fra pioneer, 12". den skal være i en bmw 325 coupe.
takker for svar
Last edited by GENEXXA; 06-07-2010, 01:37.
Reason: Topic endret til noe mer beskrivende.
hei. noen som har noen forslag eller anbefalinger til hvilken sub jeg bør kjøpe? noe med skikkelig trøkk i, skal hvertfall ha fra pioneer, 12". den skal være i en bmw 325 coupe.
takker for svar
Hvorfor spør du når det virker som om du har bestemt deg?
Kjøp "old-skool" TS-W121 SPL elementer fra Pioneer om du absolutt skal ha fra dem da... Ca 80 liters porta kasse, 6" port på 30 cm.. da spiller du bassen til Eminem og alle de andre rapperne men ikke stort mer, regner med du er fornøyd da.
Syns min pioneer 400W rms subwoofer dunka greit, ikke den beste lyden, men for prisen så er den absolutt ikke det værste jeg har hørt.
Personlig så hadde jeg ikke kjøpt Pioneer hvis jeg skulle kjøpt dem nye, pga for prisen så får du bedre subwoofere. GZ er f.eks. et mye bedre valg, bra sub for penga.
Finnes så mye bra ute i verden. Sjekk her: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=8299
Finn noe du liker, spørr så om disse egner seg til bandpass, noe som er og anbefale til tette biler.
Coupe er kanskje ikke like ille som sedan når det gjelder å få basstrykk inn i bilen siden de ikke har stålvegg bak setet, men det er fortsatt å anbefale i din bil.
Hertz og Ground Zero har mange basselementer som passer i båndpass.
F.eks det gzrw30spl elementet jeg linket til
er Ground Zero GZPW 15 SPL 10.000W RMS 2 x 1 ohm Plutonium 15" Sub noe å anbefale i en 325 E36 coupe ? eller burde jeg ha noe mindre ? i tildfelle, åssen forsterker bør jeg ha? max w osv?
Comment