Announcement

Collapse
No announcement yet.

Basskasse intregrert

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Basskasse intregrert

Noen som vet om noen som selger noe slikt eller kan bygge no slikt? Maks 4-5k. Hvilken sub anbefales til noe sånt? Har en JL W6, vil den passe? Burde en slik kasse bygges portet? gjelder til en Audi A3.

Send en PM til: "the wiz Dag johansen"
    Han kan meget sannsynlig lage noe slikt.

Iallfall plassbesparende kasse
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Originally posted by PederRS View Post
      Send en PM til: "the wiz Dag johansen"
      Han kan meget sannsynlig lage noe slikt.

Iallfall plassbesparende kasse
      Takk for tipset

skal sende han en PM med en gang

Comment

Originally posted by gooner87 View Post
        Noen som vet om noen som selger noe slikt eller kan bygge no slikt? Maks 4-5k. Hvilken sub anbefales til noe sånt? Har en JL W6, vil den passe? Burde en slik kasse bygges portet? gjelder til en Audi A3.

akkurat den du linker til selges hos transmedia. men å betale 6395,- for noe slikt syns jeg er en smuuuule drøyt.

http://transmedia.mystore.no/ds_prod...oducts_id/2759

Comment

Originally posted by pgoutlaw View Post
          akkurat den du linker til selges hos transmedia. men å betale 6395,- for noe slikt syns jeg er en smuuuule drøyt.

http://transmedia.mystore.no/ds_prod...oducts_id/2759
          oi, det var nok litt for dyrt. Har snakket med Dag Johansen, han skal hjelpe meg

Comment

Ville heller prøvd å støpt noe i glassfiber i hjulbrønnen jeg. Det er ikke så fryktelig vanskelig. Om du leser litt på ulike prosjektråder som innebærer glassfiber vil du sikkert få endel ideer

Vil tro du da slipper unna med materialer for rundt 1000-1500,-

Comment

Originally posted by trustno1 View Post
              Ville heller prøvd å støpt noe i glassfiber i hjulbrønnen jeg. Det er ikke så fryktelig vanskelig. Om du leser litt på ulike prosjektråder som innebærer glassfiber vil du sikkert få endel ideer

Vil tro du da slipper unna med materialer for rundt 1000-1500,-
              Du sier noe der, men jeg har null erfaring med glassfiber og vil få det nogenlunde perfekt. Lar Dag få gjøre det, siden han kan dette.

Comment

Kan anbefale JL w6 i lukka kasse hvertfall. Har kjørt med både 35L, og nå ca 55L og begge låt bra i mine ører - noe dypere i den jeg bruker nå seff.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
                  Kan anbefale JL w6 i lukka kasse hvertfall. Har kjørt med både 35L, og nå ca 55L og begge låt bra i mine ører - noe dypere i den jeg bruker nå seff.
                  Spørs litt, hvor mange liter man klarer når skal ha en slik løsning?

Comment

Tror en reservehjulsbrønn rommer ganske mange liter om man støper langs kanten. Er jo bare å ta noen mål og regne ut sånn ca

Comment

Hvis du støper i glassfiber, og bygger litt opp i høyden (med MDF) så klarer du fra 60-90 liter vil jeg tippe.
                      Tror jeg regner meg fram til rundt 90 liter i min bil.

Det ligger en tråd under generelt med formler for å regne ut liter fra sylinder osv.
                      Link: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=5800
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

så jeg må støpe med glassfiber i tillegg til den kassa Dag skal lage?

Comment

Nei, poenget er vel at om du støper selv, så sparer du penger
                          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Originally posted by J.T. View Post
                            Nei, poenget er vel at om du støper selv, så sparer du penger
                            skjønner, er litt noob jeg vettu.

Comment

Hvis du synger selv så slipper du å bruke penger på anlegg også!

Mvh
                              Dag Johansen
                              "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Working...
                              X