Tja... Lydmessig vil jeg sammenligne den med McIntosh og Sinfoni. Der mosconi kommer ut med en fordel, er kontrollen på elementene, i tillegg til at den spiller "stille" - altså uten å tilføye støy eller andre artifakter. Det er på en måte så man glemmer å tenke på at "hey jeg har en forsterker koblet til og den spiller "sånn eller sånn"... Den bare gjør jobben enkelt og greit.
Har testet opp mot en McIntosh 4x100w og kan ikke si jeg finner noe grunn til å velge det ene eller andre, de er veldig like. McIntoshen har kanskje litt mere luft i toppen og låter minimalt mere åpent, men nå er ikke Mosconi A Class kommet til lager ennå og det er helst den som bør sammenlignes med forsterkere i denne kvalitetsklassen - ikke de billigere AS forsterkerne.
Har testet opp mot en McIntosh 4x100w og kan ikke si jeg finner noe grunn til å velge det ene eller andre, de er veldig like. McIntoshen har kanskje litt mere luft i toppen og låter minimalt mere åpent, men nå er ikke Mosconi A Class kommet til lager ennå og det er helst den som bør sammenlignes med forsterkere i denne kvalitetsklassen - ikke de billigere AS forsterkerne.
Comment