Announcement

Collapse
No announcement yet.

spm. demping av bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spm. demping av bil

    Hei lurte på om eg må fjerne orginal demping når eg skal dempe gulv? eller skal eg legge dempe matte over det orginale?
    Last edited by skar3; 23-07-2010, 20:12.

  • #2
    bare legg over du ekstra demping
    Audi A6.
    Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

    Comment


    • #3
      ...bare sjekk at den orginale dempinga sitter skikkelig fast, ellers blir det bare sjit. Kontakt med metallplata er essensielt for god demping.
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #4
        det er no 98mod golf 4.. so regna me d sitte fast hehe... synst det blir mye arb skal det vekk, i tak da? mye arb å fjerne papp plata? er vertfall papp i polo men er usikker om det er i golf 4.. noen som veit om d blir noe plage?

        Comment


        • #5
          Spørs jo hvor avansert/lang du vil ta det..
          Eg har ikke dempet taket eller gulvet, men er jo ikke dumt å gjøre det

          Vett ikke hvor dei viktigste punktene er?
          Men dørene er jallefall greit om du vil ha noe ut at høyttalerne
          Audi A6.
          Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

          Comment


          • #6
            Noen tips hvor dei viktigeste punktene å dempe er?

            Comment


            • #7
              vil tro,bagasjerom-dører i første omgang, og så eventuelt tak og gulv etter det
              x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
              Audi a4 avant
              Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

              Comment


              • #8
                håpe eg har jort det bra nokk... ferdi me gulv å bagsjerom... har ijen 8 ark av 20 =/ håper det holder til tak å dører oxo

                Comment


                • #9
                  Noen som har tips til fjerning av papp i tak... prøvde å dra i dn mn såg taket bula ned hmmm

                  Comment


                  • #10
                    riktig som Robox skriver men bedre med varmepistol det "limet" som er i taket er mer gumme aktig syns jeg og det funket fett å ta det av med varmepistol og skrape pappdempingen brakk jeg av i små biter bare. finnes sikkert mye bedre metoder
                    men men, nå har jeg sagt litt å.. håper det hjalp litt
                    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                    Comment


                    • #11
                      fjerner pappdempingen først og derefter "limet".
                      sånn jeg gjorde det i alle fall
                      Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                      Comment

                      Working...
                      X