Jeg kjørte jo 35mm2 kabler, så det gikk akkurat! Må innrømme at 35mm2 hullet i batteriskoen virket litt mindre, men det gikk.
Jeg har sett batterisko som har 2x50mm2, og det var Tsunami det også mener jeg. De som har voltmeter på seg! Nå er ikke jeg bråsikker, men mener å huske det.
Foreslår dere at jeg driter i automatsikring eller ikke? Kabelen går fra batteripolen og ned og rundt batteriet og inn i sikringsboksen. Se på bildene så skjønner dere.
Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)
Jeg kjørte jo 35mm2 kabler, så det gikk akkurat! Må innrømme at 35mm2 hullet i batteriskoen virket litt mindre, men det gikk.
Jeg har sett batterisko som har 2x50mm2, og det var Tsunami det også mener jeg. De som har voltmeter på seg! Nå er ikke jeg bråsikker, men mener å huske det.
Foreslår dere at jeg driter i automatsikring eller ikke? Kabelen går fra batteripolen og ned og rundt batteriet og inn i sikringsboksen. Se på bildene så skjønner dere.
Er det bare jeg som syns det ser litt rart ut med alle disse polskoene som likner E.T.? :P
Jeg liker bedre den gode, gammeldagse, heavy-duty-varianten de har på Mekonomen. En svær jævel som tar minst et par 50mm^2, pluss en liten ved siden av. Dobbel "bøyle" over kablene, så de sitter som støpt, med masse kontaktflate - i motsetning til mange av E.T.-variantene, hvor man såvidt får kabelen på innsiden, og den skal skrus fast med én liten skrue...
Vanlig stjerneskruer med sekskantform har de også, veldig brukervennlig!
Comment