Pent ble det i hvertfall
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hjelp til valg av sikringer
Collapse
X
-
Er det Tsunami batterisko? Hvilken kvadrater tar de?
Dette gav meg inspirasjon så det holderRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Takk for det! Ble en del ryddigere med sikringsboks, enn når 3-4 kabler skal på èn batteripol!
Det er Tsunami batterisko ja, og de tar 1x50mm2, 1x35mm2 og 2x15mm2 mener jeg. Skulle gjerne vært 2x50mm2 innganger, men jeg har klart meg uten.Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)
Brenden Consulting:
- Lager websider
Comment
-
Så du friserte ene kabelen ja?
Er på utkikk etter 2x50mm2 selv, men ser ut som det ikke er til og oppdrive :SRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Jeg kjørte jo 35mm2 kabler, så det gikk akkurat! Må innrømme at 35mm2 hullet i batteriskoen virket litt mindre, men det gikk.
Jeg har sett batterisko som har 2x50mm2, og det var Tsunami det også mener jeg. De som har voltmeter på seg! Nå er ikke jeg bråsikker, men mener å huske det.
Foreslår dere at jeg driter i automatsikring eller ikke? Kabelen går fra batteripolen og ned og rundt batteriet og inn i sikringsboksen. Se på bildene så skjønner dere.Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)
Brenden Consulting:
- Lager websider
Comment
-
Originally posted by AnaXyd View PostJeg kjørte jo 35mm2 kabler, så det gikk akkurat! Må innrømme at 35mm2 hullet i batteriskoen virket litt mindre, men det gikk.
Jeg har sett batterisko som har 2x50mm2, og det var Tsunami det også mener jeg. De som har voltmeter på seg! Nå er ikke jeg bråsikker, men mener å huske det.
Foreslår dere at jeg driter i automatsikring eller ikke? Kabelen går fra batteripolen og ned og rundt batteriet og inn i sikringsboksen. Se på bildene så skjønner dere.
http://www.installbay.no/mab/webshop...ed?p=i&id=2932
Den uten voltmeter er jeg dessverre tom for. Men den med voltmeter er på lager.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Er det bare jeg som syns det ser litt rart ut med alle disse polskoene som likner E.T.? :P
Jeg liker bedre den gode, gammeldagse, heavy-duty-varianten de har på Mekonomen. En svær jævel som tar minst et par 50mm^2, pluss en liten ved siden av. Dobbel "bøyle" over kablene, så de sitter som støpt, med masse kontaktflate - i motsetning til mange av E.T.-variantene, hvor man såvidt får kabelen på innsiden, og den skal skrus fast med én liten skrue...
Vanlig stjerneskruer med sekskantform har de også, veldig brukervennlig!
Comment
Comment