Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp til valg og installering av bilstereo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trenger hjelp til valg og installering av bilstereo

Hei!

Har en Honda Civic 1.6 i-vtec 3d 2001 mod. som jeg tenker å putte inn ett anlegg som er litt bedre enn det standard anlegget som sitter i bilen fra før. Spørsmålet mitt da blir: Hva skal jeg velge? Har ikke peiling på bilstereo i det hele tatt, så har vurdert ulike bilstereo-pakker, men mange kompiser sier at de som regel er dårlige, og du får mere lyd for pengene hvis du kjøper forsterker, basser og sånn hver for seg.. Kunne noen rett og slett satt opp en "bilstereo-pakke" / "handleliste" for meg? Jeg ønsker og ha et rent og klart lydbilde, og ikke en overdøvende bass, slik som mange andre på min alder har.. Ønsker også å holde meg innom for ca. 10.000 kr. Har spiller fra før en Pioneer DEH-2220UB

- På forhånd takk!

Jørgen Holmesland

Frontsett og kanskje bass, hvis kassa passer:

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11433

Forsterker her:

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11108
    (brokoble kanal 3 og 4 på bass)

Kabler fra lydibilen.no

Tada, mitt forslag
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Originally posted by ugn View Post
      Frontsett og kanskje bass, hvis kassa passer:

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11433

Forsterker her:

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11108
      (brokoble kanal 3 og 4 på bass)

Kabler fra lydibilen.no

Tada, mitt forslag
      Takk for svar!

Comment

Det er selvfølgelig ikke noe fasitsvar
        Ser du har spiller, den duger sikkert (kjenner den ikke).

Ta en titt på bruktmarkedet her, du bor jo ganske sentrumsnært til så det er sikkert mulighet til å plukke opp noen pent brukte ting til en rimelig penge
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Ser ugn har tipsa om frontsette og suben min med kasse. Om du får plass til den kassa så er det et godt alternativ. Frontsette spiller kanonbra og et etter min mening bedre enn det meste i sin prisklasse. Om du skulle finne på å kjøpe det her av meg kan du få en litt hyggeligere "pakke" pris. Har også den mcintosh forsterkeren som er ypperlig til suben, men da blir det ikke mange kronene igjen til kabler og forsterker til frontsette
          Audio system x-ion 160.4 tror jeg ville vært en fin forsterker til å drive frontsett og sub. Uten at du sprekker budsjettet
          Last edited by shammers; 03-08-2010, 16:57.
          Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

Comment

x3 på frontsettet til Steffen. Spiller veldig ålreit det settet, og den hyggelige bruktprisen gjør det til et enda bedre kjøp!

Comment

I tillegg til at han koslige karen som anbefalte det tenkte på at TS slipper frakt, da de ikke bor så himla langt ifra hverandre! For en kar!

Comment

Holy shit, så hyggelig av ham. Noen bør tipse nærmeste hunkjønn om at han fortjener en free blowjob!

Comment

Working...
                X