Hei.
Jeg driver for tiden å oppgraderer annlegget i golfen min. Det er av typen 2`er.
Skal sette inn nytt barreri / 2stk. subber / forsterker / frontsett.
Dette har jeg:
Spiller: DEH-P580MP Pioneer.
Kabelsett som er lagt opp
DreamTm Frontsett 5" (Skal byttes ut)
Dette skal inn:
Resonant Engineering RE12 12" 250w 2stk.
Frontsett (Ukjent)
Forsterker (Ukjent)
Batteri (Tenker på gul eller rød topp ultima, men er ikke sikker)
Så snart det blir noe fart i dette prosjektet så skal det bli lagt inn en tråd på prosjektforumet. Kasse er under planlegging også!
Det jeg trenger hjelp til, som jeg IKKE klarer å bestemme meg om er Forsterker og frontsett.
Budjsettet er begrensa pga. studier. Men maks 2k på forsterker og 2k på frontsett. Batteri blir utelukka enda.
Er det noen her som kan komme med et godt tilbud, så versegod å kom med det. PM meg eller legg igjenn en beskjed i tråden min.
Jeg driver for tiden å oppgraderer annlegget i golfen min. Det er av typen 2`er.
Skal sette inn nytt barreri / 2stk. subber / forsterker / frontsett.
Dette har jeg:
Spiller: DEH-P580MP Pioneer.
Kabelsett som er lagt opp
DreamTm Frontsett 5" (Skal byttes ut)
Dette skal inn:
Resonant Engineering RE12 12" 250w 2stk.
Frontsett (Ukjent)
Forsterker (Ukjent)
Batteri (Tenker på gul eller rød topp ultima, men er ikke sikker)
Så snart det blir noe fart i dette prosjektet så skal det bli lagt inn en tråd på prosjektforumet. Kasse er under planlegging også!
Det jeg trenger hjelp til, som jeg IKKE klarer å bestemme meg om er Forsterker og frontsett.
Budjsettet er begrensa pga. studier. Men maks 2k på forsterker og 2k på frontsett. Batteri blir utelukka enda.
Er det noen her som kan komme med et godt tilbud, så versegod å kom med det. PM meg eller legg igjenn en beskjed i tråden min.
Comment