Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny spiller?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ny spiller?

Holder på og se meg rundt etter ny spiller, før jeg fortsetter med anlegget.
    Og lurer på hva folket anbefaler, men har en topp på max pris på 2,500. Men kan strekke meg til 3-3,500,-

Har sett på noen spillere som jeg vurderer, og de er:
    - Kenwood KDC-5047U
    - Pioneer DEH-4200SD
    - Pioneer DEH-6200BT

Men er open for andre forslag også
    - 94' VW Passat 1,9TDK
    (Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
    På utkikk etter nytt!

Se om du får tak i en Pioneer P88RS enten brukt eller ny Den ble solgt for rundt 2500 kroner på tilbud for litt siden.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

Skal du kjøpe ny, så er det vel ingen nye spillere som slår Kenwood KDC-5047U og 6047U ift pris/utstyrsnivå. Med unntak av 88RS, som ikke lenger er tilgjengelig.

På KDC-6047U har jeg tilbud nå, 2495,- inkludert gratis 30GB harddisk med på kjøpet og KDC-5047U er på tilbud til kr 1495,-, uten harddisk.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Ja, skal ha ny siden min nåværende Sony-spiller begynner og bli gammel og gir ikke den klare lyden jeg ønsker...

Den Pioneer DEH-88RS hørtes interessant ut.
        Men siden den ikke er lengre tilgjengelig, så lurer jeg på om 88RS-II er like bra?
        88RS-II Link
        Last edited by TDK; 18-08-2010, 13:37.
        - 94' VW Passat 1,9TDK
        (Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
        På utkikk etter nytt!

Comment

Vil tro det egentlig er rs2 det har vært snakk om. Ligger en ubrukt til salgs her på forumet til 2990kr om den ikke er solgt enda. Er fortsatt en fin pris det også.
          Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

Comment

Kan anbefale den spilleren ja. Kjør på!
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Har en Alpine 9887R som er nesten helt lik Pioneer 88RS II til salgs. Da tenker jeg på justerings muligheter og diverse

Du kan få den for 2500 kr + frakt. ipod kabel følger med. Har kvittering og det er fortsatt garanti på spilleren..
              Last edited by Runek; 18-08-2010, 18:06.
              SQ Saab 9-3
              Team dynaBel

Comment

Originally posted by Runek View Post
                Har en Alpine 9887R som er nesten helt lik Pioneer 88RS II til salgs. Da tenker jeg på justerings muligheter og diverse
                Dette er en knall god spiller, hadde slik før selv og var meget fornøyd.
                Steffen Hammersgård
                Alpine - Mosconi
                Min prosjekt tråd

Comment

Hvordan er Kenwood KDC-5047U i forhold til 88RS-II med tanke på justeringsmuligheter, lyd og holdbarhet?
                  - 94' VW Passat 1,9TDK
                  På utkikk etter nytt!

Comment

Originally posted by TDK View Post
                    Hvordan er Kenwood KDC-5047U i forhold til 88RS-II med tanke på justeringsmuligheter, lyd og holdbarhet?
                    Bør vel heller sammenligne den med 6047U som har tidskompensering og delefiltre innebygd.

Comment

Holdbarheten er minst like god. Bedre garantiordning på Kenwood, om feil skulle forekomme.

KDC-5047 har ikke i nærheten av like gode justeringsmuligheter som 88RS. KDC-6047U derimot, har tidskorrigering, EQ osv. Litt mer begrenset enn på 88RS, men fortsatt en god løsning på en rimelig spiller.
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                        Holdbarheten er minst like god. Bedre garantiordning på Kenwood, om feil skulle forekomme.

KDC-5047 har ikke i nærheten av like gode justeringsmuligheter som 88RS. KDC-6047U derimot, har tidskorrigering, EQ osv. Litt mer begrenset enn på 88RS, men fortsatt en god løsning på en rimelig spiller.
                        På 6047U er det vel bare høypass på front og rear?

Comment

Working...
                        X