Først: har 14 elementer inni bilen utenom subber av div merker,kansje litt dum ide men,Har det seg sånn at jeg stiller meg gul og blå av og til, alt er perfekt nå uten om for høy mellomtone som blir veldig skarp av og til.. vil det si på disse spillerene at frekvenskurva må gå jevnt? ta ett eksempel da (i windows mediaplayer på EQ kan man velge custom curven og den andre typen som at når du flytter på den dypeste Hz ned eller opp følger resten med gradvis)
tenker da at det jeg har funnet ut litt at vist jeg stiller ned Diskanten,,så får jeg skrudd mellomtone frekvensen lengre nedover også , men til ett maks nivå,, stiller jeg diskant enda mer lengre ned går mellomtone lengre ned også,,,
prøvd dette?...
og en annen ting at den EQ knappen frempå displayet funker ikke til noen ting endten når jeg holder den inne eller bare trykker på den! hvorfor ikke egentlig?,,, ellers er alt av annet Eq inne på spiller stillt hit og dit...
takker for svar.
tenker da at det jeg har funnet ut litt at vist jeg stiller ned Diskanten,,så får jeg skrudd mellomtone frekvensen lengre nedover også , men til ett maks nivå,, stiller jeg diskant enda mer lengre ned går mellomtone lengre ned også,,,
prøvd dette?...
og en annen ting at den EQ knappen frempå displayet funker ikke til noen ting endten når jeg holder den inne eller bare trykker på den! hvorfor ikke egentlig?,,, ellers er alt av annet Eq inne på spiller stillt hit og dit...
takker for svar.
Comment