hei har kjøpt meg en kangoo som det kun er plass til 4" coax eller kompsett i dashen. men tenkte å går for coax men vis et kompsett er mye bedre så får jeg vurdere det. veit 4" er lite men får ikke plass til noe og drive og tilpasse det har jeg ikke tiid til. prøvde med soundstream t. 5,25" men den ble alt for stor. og den butter i metalt over alt.
skal driver av en hertz ep 4 som jeg har liggende. gidder ikke kjøp ny da jeg ikke gidder bruke så mye penger på annlegg på denne bilen for da må jeg lyddempe den noe så inni helvete det bråker som et helvete vis man skrur av cd spiller og vifte aparat.
noen som kan anbefale noen elemneter? har ikke målt hvor dyp den kan vøre da men..
MVH Eirik
skal driver av en hertz ep 4 som jeg har liggende. gidder ikke kjøp ny da jeg ikke gidder bruke så mye penger på annlegg på denne bilen for da må jeg lyddempe den noe så inni helvete det bråker som et helvete vis man skrur av cd spiller og vifte aparat.
noen som kan anbefale noen elemneter? har ikke målt hvor dyp den kan vøre da men..
MVH Eirik
Comment