Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp med valg av forsterker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

sweet, ryddig og pent
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Jeg kjenner en som har en sånn forsterker. Hva koster mcintosh forsterkeren ny?

Comment

mellom 20-30k for en helt ny mcc406m/mcc404m
        derimot kjøper du fra ebay kan du få en strøken mcintosh alla mc420m for 7000 inkl frakt og moms. var det jeg betalte for min hvertfall. Derimot vil du spare litt penger så kjøper du mosconi.
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Okei. Har du noen andre forslag?

Comment

Hva tenker du på? Mosconi er jo det beste etter mcintosh (min mening) ellers finns det jo genesis og, skal ikke uttale meg om genesis da jeg har aldri prøvd det noe særlig. Audison er flott mener da jeg. Ugn på forumet her selger en fin LRx 6 kanaler mener jeg å huske som skal fungere fint til det frontsettet ditt.
            Tor Martin Ølberg

Comment

Originally posted by Tor Ølberg View Post
              mellom 20-30k for en helt ny mcc406m/mcc404m
              derimot kjøper du fra ebay kan du få en strøken mcintosh alla mc420m for 7000 inkl frakt og moms. var det jeg betalte for min hvertfall. Derimot vil du spare litt penger så kjøper du mosconi.
              Det synes jeg var dyrt, jeg betalte 4000kr for min MC431 brukt. mulig jeg fikk min billig men de begyner jo å dra på årene da.
              Steffen Hammersgård
              Alpine - Mosconi
              Min prosjekt tråd

Comment

Nja, betalte vel rundt 4000-5000 rett fra ebay men så kommer frakt, toll + provisjon til han som ordnet med kjøpet for meg da jeg var litt usikker på dette selv. Men mer mcintosh blir det så vi får nå se hva tiden bringer. Ønsker sterkt en mc4000m
                Tor Martin Ølberg

Comment

Originally posted by Tor Ølberg View Post
                  Nja, betalte vel rundt 4000-5000 rett fra ebay men så kommer frakt, toll + provisjon til han som ordnet med kjøpet for meg da jeg var litt usikker på dette selv. Men mer mcintosh blir det så vi får nå se hva tiden bringer. Ønsker sterkt en mc4000m
                  missforstå meg rett, selv om jeg synes det var nok er den sikkert verdt det. er en grom sak i allefall...
                  Du er ikke alene om å sikkle på MC4000M
                  Steffen Hammersgård
                  Alpine - Mosconi
                  Min prosjekt tråd

Comment

Nja jeg syns den var verdt det, og ærlig talt, har jeg lyst på noe virkelig mye så betaler jeg gjerne.
                    Nok OT btw
                    Tor Martin Ølberg

Comment

Ser audison er nevnt, men skal du kjøpe brukt så gå for VRx serien prismessig er det ikke store forskellen men vrx er en mye bedre forsterker

Men på en annen side så er ikke 6.420 så ofte å se på brukten, da er nokk lrx 6.9 helt greit.

Hvilken cd spiller skal du ha?

Comment

Enig med deg der Stian, endte selv opp med en VRx for billige 4000, ikke no å si på lydkvaliteten, låter reint samt at den hadde god kontroll over elementene.
                        Tor Martin Ølberg

Comment

Er det virkelig bare 3 merker som er gode nå for tiden?

*satt veldig på spissen*
                          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Jeg har ikke valgt ut noen cd spiller enda. Har vært inne på alpine men har ikke bestemt meg enda.

Comment

Uten å skulle tråkke noen over tærne, så er det litt "tynt" å si at denne er best. Best i forhold til hva, er det i forhold til din egen bil, i forhold til en test hvor panelet vil at det skal spille "korrekt", men uten lytteglede, er det i forhold til at du ikke har hørt alle forsterekere, eller i forhold til at andre sier det?

Vi skal ikke glemme at lyd er subjektivt, men det finnes jo selvfølgelig visse preferanser som bør inngå.

Det finnes mye bra der ute som folk sannsynligvis ikke har hørt eller har ordentlig erfaring med, det kan være 2 kanaleren vår, det kan være Bewith, Zed audio, Brax, noe fra Celestra, Sinfoni, Zapco bare for å nevne noen få.
                              Mvh
                              J. Holm
                              www.b2audio.com
                              http://facebook.com/b2audio

Comment

Er 3 merker som er nevnt, savner man noen så bare skrive...

Jeg anbefaler kunn et merke da jeg syntes det er det beste jeg har testet, bassforsterkeren i vrx serien er det ikke mye som slår no mather what...
                                Og vertfall ikke noe klasse-d ræl

Originally posted by Defus View Post
                                Er det virkelig bare 3 merker som er gode nå for tiden?

*satt veldig på spissen*
                                JA

Comment

Working...
                                X