sweet, ryddig og pent
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Trenger hjelp med valg av forsterker
Collapse
X
-
mellom 20-30k for en helt ny mcc406m/mcc404m
derimot kjøper du fra ebay kan du få en strøken mcintosh alla mc420m for 7000 inkl frakt og moms. var det jeg betalte for min hvertfall. Derimot vil du spare litt penger så kjøper du mosconi.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Hva tenker du på? Mosconi er jo det beste etter mcintosh (min mening) ellers finns det jo genesis og, skal ikke uttale meg om genesis da jeg har aldri prøvd det noe særlig. Audison er flott mener da jeg. Ugn på forumet her selger en fin LRx 6 kanaler mener jeg å huske som skal fungere fint til det frontsettet ditt.Tor Martin Ølberg
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View Postmellom 20-30k for en helt ny mcc406m/mcc404m
derimot kjøper du fra ebay kan du få en strøken mcintosh alla mc420m for 7000 inkl frakt og moms. var det jeg betalte for min hvertfall. Derimot vil du spare litt penger så kjøper du mosconi.
Comment
-
Nja, betalte vel rundt 4000-5000 rett fra ebay men så kommer frakt, toll + provisjon til han som ordnet med kjøpet for meg da jeg var litt usikker på dette selv. Men mer mcintosh blir det så vi får nå se hva tiden bringer. Ønsker sterkt en mc4000mTor Martin Ølberg
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostNja, betalte vel rundt 4000-5000 rett fra ebay men så kommer frakt, toll + provisjon til han som ordnet med kjøpet for meg da jeg var litt usikker på dette selv. Men mer mcintosh blir det så vi får nå se hva tiden bringer. Ønsker sterkt en mc4000m
Du er ikke alene om å sikkle på MC4000M
Comment
-
Ser audison er nevnt, men skal du kjøpe brukt så gå for VRx serien prismessig er det ikke store forskellen men vrx er en mye bedre forsterker
Men på en annen side så er ikke 6.420 så ofte å se på brukten, da er nokk lrx 6.9 helt greit.
Hvilken cd spiller skal du ha?
Comment
-
Er det virkelig bare 3 merker som er gode nå for tiden?
*satt veldig på spissen*[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Uten å skulle tråkke noen over tærne, så er det litt "tynt" å si at denne er best. Best i forhold til hva, er det i forhold til din egen bil, i forhold til en test hvor panelet vil at det skal spille "korrekt", men uten lytteglede, er det i forhold til at du ikke har hørt alle forsterekere, eller i forhold til at andre sier det?
Vi skal ikke glemme at lyd er subjektivt, men det finnes jo selvfølgelig visse preferanser som bør inngå.
Det finnes mye bra der ute som folk sannsynligvis ikke har hørt eller har ordentlig erfaring med, det kan være 2 kanaleren vår, det kan være Bewith, Zed audio, Brax, noe fra Celestra, Sinfoni, Zapco bare for å nevne noen få.
Comment
-
Er 3 merker som er nevnt, savner man noen så bare skrive...
Jeg anbefaler kunn et merke da jeg syntes det er det beste jeg har testet, bassforsterkeren i vrx serien er det ikke mye som slår no mather what...
Og vertfall ikke noe klasse-d ræl
Originally posted by Defus View PostEr det virkelig bare 3 merker som er gode nå for tiden?
*satt veldig på spissen*
Comment
Comment