Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger jeg Batteri isolator?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trenger jeg Batteri isolator?

Skaffa meg et Kinetik HC2000 batteri nå, og lurer på siden det andre som står i er et syrebateri, om jeg da trenger batteri isolator? fikk høre at de bateriene motarbeider hverandre og evt lader hverandre ut, eller noe sånt, noen som har fakta rundt dette? er vel en grunn til at batteri isolator finnes. håper ikke jeg trenger en sånn, koster over 1700,-kr
    Power & Style

hva skal du med et syrebatteri i tillegg til et HC2000? holder lenge med et sånt da
    www.eirikaspaas.com

Comment

spørs ja......
      Power & Style

Comment

jeg lever fint med et H1800 batteri.. så ser ikke helt grunnen til at du trenger to
        www.eirikaspaas.com

Comment

Hvis du absolut vil bruke begge (noe jeg ikke ser noen god grunn til) så må du nok ha isolator ja, men jeg ville kasta d syre batteriet så langt som over hode mulig
          Jon Ola, team dynabel
          78 mod golf1 db-bil
          92 mod golf3 bruks bil

Comment

Originally posted by dynabelgolfen View Post
            Hvis du absolut vil bruke begge (noe jeg ikke ser noen god grunn til) så må du nok ha isolator ja, men jeg ville kasta d syre batteriet så langt som over hode mulig

tror nok jeg plasserer syre batterie i garasjen enn så lenge da, får sikkert bruk for det også en dag. tusentakk for svar
            Power & Style

Comment

Sett det heller i garasjen, så bytter du tilbake igjen når du skal selge bilen.
              Beste løsningen
              Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
              Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
              Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

absolutt
                www.eirikaspaas.com

Comment

Kjøpte meg en hovedstrøm bryter istede, må da funke likså bra det
                  Power & Style

Comment

Originally posted by NeDD View Post
                    Sett det heller i garasjen, så bytter du tilbake igjen når du skal selge bilen.
                    Beste løsningen
                    Hvor lenge kan et syrebatteri stå i garasjen da? Blir det ikke utladet bare av å stå uten å bli brukt?
                    Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

Pioneer
                    EarthQuake
                    Hertz
                    Evus
                    Kinetik

Comment

Working...
                    X