dette er jo ikke noen nytt, er mange myter som sitter hardt hos mange/di fleste... men den testen der ser jo kjøpt og betalt ut, virker mer som en salgsanonnse enn en test, noe det i og for seg også er, det er vel forhåpentligvis bare klipp og lim fra en test for å lage anonnse??
det der er en salgsannonse hvor de har dyttet på masse fancy utrykk for få en uviten kjøper til å handle, og uvitende kjøpere finnes det mer enn bilstereo guroer. Dermed treffer de et større marked som er enklere å manipulere. = økt salg.
Jeg liker det ikke, men jeg ser hvorfor de gjør det.
Sist jeg så en eller en blekke med test ifra de folka der så var det på tysk ja.
Er nok en eller annen dust som har klippt vekk teksten og skrevet akkurat det som passet i hans hode.
Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
haha, denne skulle vært testa mot sundown sa-8 f.eks. det er jo en kjent sak at hifimagasiner ikke finnes det spor uavhengig. alt som er tysk vinner jo priser/tester som de er underlegen andre produkter i samme test.
Comment