Siden jeg nå skal bli pappa i mai (igjen...) Så må en av bilene selges til fordel for 6 seter. Valget står da mellom 98mod golf IV 1.6l og 96mod passat tdi. Golfen er dempet over alt bortsett fra tak. Passaten er bare dempet baki. I utgangspunktet var planen å beholde golfen da mye er gjort i den. (Kabler ligger der, frontsett er monterte, bare gjøres ferdig) Men så slo jo tanken meg at hvis det er så kjerring og de minste ungene (har bare de 2 største annenhver uke) vil være med finnes det jo ikke plass til så mye som en barnevogn i golfen. Så hadde vært greit med stv. Er det noen fordeler/ulemper lydmessig disse to mot hverandre? Vet dørtrekkene i passaten vil trenge en solid omgang modifisering for å huse midbasshøytalerene. Bilen jeg går for vil seff. bli dempet "all over".
Utstyret som vil bli brukt er det jeg har pr. idag.
Mosconi AS 300.2 på en DD2515 sub
Mosconi AS 200.4 til frontsett. (DLS scandinavia Diskant/mellomtone, DDW6.5 midbass)
Var i utgangspunktet veldig sikker på dette men fikk plutselig lyst på plassen i passaten.
Utstyret som vil bli brukt er det jeg har pr. idag.
Mosconi AS 300.2 på en DD2515 sub
Mosconi AS 200.4 til frontsett. (DLS scandinavia Diskant/mellomtone, DDW6.5 midbass)
Var i utgangspunktet veldig sikker på dette men fikk plutselig lyst på plassen i passaten.
Comment