Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva syntes dere om dette oppsettet:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dynabel og Ketil Skjei kan skaffe den spilleren (butikker jeg ville gått til) Skal du konkurere kan det være ketil kan skaffe den til en litt bedre pris. Skal du ikke konkurere blir det nok samme prisen som ellers.
    Ellers ville jeg heller gått for en p9-p90 for der har du ekstern dsp noe som gjør at du kan få mindre kabellengde på signalkabler som igjen gir mindre fare for støy. P90ene får du ganske rimelig hvis du finner en også.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by Tor Ølberg View Post
      Dynabel og Ketil Skjei kan skaffe den spilleren (butikker jeg ville gått til) Skal du konkurere kan det være ketil kan skaffe den til en litt bedre pris. Skal du ikke konkurere blir det nok samme prisen som ellers.
      Ellers ville jeg heller gått for en p9-p90 for der har du ekstern dsp noe som gjør at du kan få mindre kabellengde på signalkabler som igjen gir mindre fare for støy. P90ene får du ganske rimelig hvis du finner en også.
      Takk for tipset, skal ta en titt på den spilleren

Comment

Originally posted by gooner87 View Post
        Nja, tror jeg deltar som tilskuer.

Litt dyr den spilleren din, hvem er leverandøren din? Er vel billigere å kjøpe den fra Dynabel eller Elustyr eller en annen leverandør.
        Haha, skal klare å gi deg gode grunner til å bli med jeg. Er morro!

Kjøpte den av Joakim, og han jobber som kjent på Dynabel ja.
        Men spilleren min er nok ikke tilsalgs på noen tiår skjønneru.

Er ganske stilren og pen å se på også. Go for it!
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Istedenfor å lage en ny tråd fortsetter jeg bare på denne.

Tenkte å bestille opp litt kabel. Noen som har noen anbefalinger for hvilken strømkabel og høytaler kabel jeg bør velge?

Comment

Strømkabel = B2 eller Hop Audio sin, B2en er bedre men litt dyrere. Du ser selv hva du ønsker å invistere penger i.
            Høytaler kabler kommer helt an på prisnivå du ligger på. Selv ville jeg gått for Kimber Kabel men det koster en arm og et ben. Istedenfor finns det en hel haug med rimelige alternativer. Dynabel har mye flott
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Jeg vil anbefale deg LIB-kabelen, Azhar. Knallgod kabel til en billig penge! Ellers så
              mener jeg også at Biltema's høyttalerkabler funker fint, hvis du ikke MÅ ha no dyre greier.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Selv har jeg sansen for supra sin classic høytalerkabel, fin kabel til en rimelig penge... ellers er vel kimber bra men dyrt, styr unna kimber sin kwik kabel i bil, den er dårlig egnet i bil-miljø (i allefall min erfaring) og fryktelig stiv andre kabler fra kimber egner seg nok bedre
                Steffen Hammersgård
                Alpine - Mosconi
                Min prosjekt tråd

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
                  Ellers så
                  mener jeg også at Biltema's høyttalerkabler funker fint, hvis du ikke MÅ ha no dyre greier.
                  Biltema er rent og pent til REN nød og neppe det.
                  Installbay/bilstereosenteret.no har noen virkelig gode og flotte kabler til høytalere.
                  Dette er da min mening, men biltema sine kabler ligger jeg langt unna.
                  Stive og heslige kabler generellt og legge opp.
                  ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                  Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Conection sine kabler er gode og ikke stive i det hele tatt. http://www.judysbilstereo.no/webshop/product/87413/9922
                    Ole Petter Holelien
                    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Working...
                    X