Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer spiller!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer spiller!

    Hei!
    Jeg har akkorat kjøpt meg ny spiller til biln min... Og som jeg da ikke klarer å koble til pga at det er ikke riktige koblinger... Spillern jeg har kjøpt er en Pioneer AHV-P5200-BT og biln jeg ska ha den inn i er en VW passat 1,9tdi 2003mod!


    MVH
    Markus

  • #2
    Tror du må beskrive problemet litt nærmere om vi skal klare å hjelpe deg
    Audison LRX 4.5 | B2 Audio AC12 | Div. Monster Cables, Macrom, Audio Quest, Stinger |

    Citroën Xantia prosjekt:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11964

    Comment


    • #3
      regner med at du tenker på at kontaktene ikke passer overens? i såfall må du ha en overgang fra det originale nettet i bilen til iso...
      Spiller: Pioneer p6600DVD
      Frontsett: Seas Lotus Performance
      Sub:Morel Elate Sw10

      Comment


      • #4
        Hmm... Det jeg lurer på om jeg trenger en overgangs kontakt elns, for å koble til spillern... På spillern så er det ikke noen kontakter, allså kontater med flere ledinger .. ALLE ledingene på spilleren er løs, ikke noen kontakter...

        Comment


        • #5
          kjøpt ny spiller? ikke brukt? følger vel noe info i boksen om åssen det skal kobles?, men sitter vel en kontakt på spilleren som alle di løse kablene går ut av ?
          Last edited by petteraldo; 06-02-2011, 21:30.
          spiller: pioneer p88
          front: Hertz MLK 165
          sub: polk sr104 x2
          forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

          Comment


          • #6
            pioneer har sin egen overgang fra dems 14?pins kontakt til iso. Har du ikke denne? mulig det er en slik? Og denne skal passe fra iso og over på de originale pluggene i bilen. litt avhengig av når i 03 bilen din er fra. den her passer for 03 og utover. har du en tidlig i 03 så er det ikke sikkert den passer...
            Spiller: Pioneer p6600DVD
            Frontsett: Seas Lotus Performance
            Sub:Morel Elate Sw10

            Comment


            • #7
              Kjøte helt ny spiller... Alle di løse ledingene har jo sånn phono kontakt, men jeg vet jo ikke kordan jeg kan koble di til biln... i biln så er det 2 kontakter som alle ledingene går i som gikk i gammel spillern..

              Comment


              • #8
                Du har kjøpt deg ny spiller ifra usa?

                Er ikkje vanligt å bruke iso over there, dei har berre løse ledninger.

                Er vel sikkert iso kontakter i bilen din.
                So da kjøper du berre iso kontakter som du kobler på ledningene til spilleren din.
                Elkjøp, expert, biltema osv har nok disse tilkoblingene.

                Men hugs å kjøpe rett!! Eg veit ikkje om det er hannplugger eller hoplugger du trenger

                Comment


                • #9
                  Ja den har jeg kjøpt fra USA...

                  Comment


                  • #10
                    Se her, her er spillern.. http://www.dynamicsounds.co.uk/pione...d-p-11544.html

                    Comment


                    • #11
                      Er det desse du har i bilen din?
                      http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736

                      Da trenger du den andre typen iso plugg.
                      Er sikkert andre som klarer å finne rett plugg og linke til den her

                      Comment


                      • #12
                        Jepp, akkorat sånn....

                        Comment


                        • #13
                          Såg ot som om det var dårligt med ledninger bakpå spiller.
                          Har du ledninger som skal inn i den blåe kontakten bakpå spiller?

                          Comment


                          • #14
                            jaja, det har æ... men på den så er det nesten kun ekstra ting, som eks. rygge kamra osv... men det er der strømen kommer inn til spillern...

                            Comment


                            • #15
                              hvis jeg skjønner det riktig lurer du på hvor du skal koble phono kontaktene hen? isåfall skal de kobles på forsterkerne hvis du har det...
                              Spiller: Pioneer p6600DVD
                              Frontsett: Seas Lotus Performance
                              Sub:Morel Elate Sw10

                              Comment

                              Working...
                              X