Jeg er alltså nå på leting etter en SQ forsterker til frontsettet mitt som nå deles aktivt.
Ønsker helst og ha en 4 kanals forsterker men må ikke.
Har siklet litt på ny forsterker spesielt mosconi as 4.100.
Men så er det jo så mye flotte sakker på forumet her brukt om dagen hehe
Så må krype til korset spøre dere hardbarka om råd
De forsterkerene jeg vurderer og gå for hvis de ikke er solgte er som følger:
-Mosconi as 4.100
-Soundstream reference 920.4 (Finner ikke veldig mye lesestoff om denne men virker bra)
-Audison VRX 6.420/4.300 elsker hvordan disse ser ut
-Helix A4 virker veldig bra
-Dls ultimate A4 Har hørt/lest at denne kan ha litt varm lyd vet ikke om dette stemmer?
-Mcintosh MC420M Har hørt mye godt om Mcintosh og har lyst og prøve men er 4x50watt for lite?
har 4x50w alpine nå og mister fort kontroll på det meste ved moderat eller høyere volum
-Brax X2400.2 (Hvis den er verdt 2-3 tusenlapper mere brukt en de andre her) Har hørt mye godt om denne men er forskjelen veldig stor i forhold til de andre her?
Jeg skal bruke forsterkeren på et Dls Ultimate frontsett: http://dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_584
Har fra før en audison vrx 1.500 forsterker og en focal 33ksub
Noen for og i mot det ene eller det andre, erfaringer?
Kom gjerne med andre forslag også men helst ikke særlig over 5k veldig gjerne mindre
Ønsker helst og ha en 4 kanals forsterker men må ikke.
Har siklet litt på ny forsterker spesielt mosconi as 4.100.
Men så er det jo så mye flotte sakker på forumet her brukt om dagen hehe
Så må krype til korset spøre dere hardbarka om råd
De forsterkerene jeg vurderer og gå for hvis de ikke er solgte er som følger:
-Mosconi as 4.100
-Soundstream reference 920.4 (Finner ikke veldig mye lesestoff om denne men virker bra)
-Audison VRX 6.420/4.300 elsker hvordan disse ser ut
-Helix A4 virker veldig bra
-Dls ultimate A4 Har hørt/lest at denne kan ha litt varm lyd vet ikke om dette stemmer?
-Mcintosh MC420M Har hørt mye godt om Mcintosh og har lyst og prøve men er 4x50watt for lite?
har 4x50w alpine nå og mister fort kontroll på det meste ved moderat eller høyere volum
-Brax X2400.2 (Hvis den er verdt 2-3 tusenlapper mere brukt en de andre her) Har hørt mye godt om denne men er forskjelen veldig stor i forhold til de andre her?
Jeg skal bruke forsterkeren på et Dls Ultimate frontsett: http://dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_584
Har fra før en audison vrx 1.500 forsterker og en focal 33ksub
Noen for og i mot det ene eller det andre, erfaringer?
Kom gjerne med andre forslag også men helst ikke særlig over 5k veldig gjerne mindre
Comment