Aha.. Og de kan også kutte/skjære hull i plater..? Virket nesten som om de bare kunne gravere..
Lasergravereren vi har der jeg jobbet tidligere hadde ihvertfall justerbar dybde, så det var ingen problemer med å "gravere" hull, mønstre og liknende i plater. Er ikke sikker på hva som var maks dybde, men opp til 5 mm bør ihvertfall gå bra.
Man kan jo bytte ut aluplata med akryl også. Kunne blitt stilig med "perforerte" akrylgriller. Vink.no fører til og med akrylglass i mange forskjellige farger, selv om jeg er usikker på om de har noe minstekvanta.
Hvis man får laget en tegning i CAD eller liknende programm så konster det nesten ingenting å få skjært det ut. Det blir noen interessante griller i Seaten tenker jeg, og hvis jeg får laget det ferdig på pc så koster det bare ett par hundrelapper å få det utskjært Deilig med gode kontakter der
Lasergravereren vi har der jeg jobbet tidligere hadde ihvertfall justerbar dybde, så det var ingen problemer med å "gravere" hull, mønstre og liknende i plater. Er ikke sikker på hva som var maks dybde, men opp til 5 mm bør ihvertfall gå bra.
Man kan jo bytte ut aluplata med akryl også. Kunne blitt stilig med "perforerte" akrylgriller. Vink.no fører til og med akrylglass i mange forskjellige farger, selv om jeg er usikker på om de har noe minstekvanta.
Du og disse ideene dine ass Setter griller på hodet!!! Eller no...
Børstet stål OG akryl? hmmmm
Mvh Tony - The only road to take is perfection itself
Det blir kanskje litt på siden, men skitt la gå! Når det gjelder inspirasjon og ideer til interiør liker jeg veldig godt å se på konseptbiler. Designerne får gjerne leke seg ganske fritt, og spesielt Citroën har mye tøft:
Comment