Noen som vet hva PolkMomo's sine SR subber ligger på i pris?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pris på PolkMomo SR
Collapse
X
-
-
er det sub elementene (10 eller 12"?) du lurer på, kan høre på fortet i dag, de selger disse.. Men jeg drar nå.. send spesefikt hva du lurer på i en sms så skal jeg finne det ut.sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Originally posted by Erik André View Poster det sub elementene (10 eller 12"?) du lurer på, kan høre på fortet i dag, de selger disse.. Men jeg drar nå.. send spesefikt hva du lurer på i en sms så skal jeg finne det ut.
Comment
-
10" 4500,-
12" 5000,-sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
-
-
Det er veil utsalgs pris.. så ja.. listepris
trur det var noe sånn som 4495 og 4995 lr noe, men en femmer fra eller til spiller vel ingen trillesigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
-
Om du har tenkt på basser i den prisklassen ville jeg tatt en kraftig titt på den nye Mille bassen fra Hertz. Er det mest imponerende jeg noen gang har vært borti på alle måter.. En perfekt all round bass som i ene øyeblikket kan være en linjær og korrekt bass som ikke mister en basstromme og i det andre øyeblikket spille utrolig høyt, tøft og dynamisk..
Comment
-
Originally posted by RiZLa View PostOm du har tenkt på basser i den prisklassen ville jeg tatt en kraftig titt på den nye Mille bassen fra Hertz. Er det mest imponerende jeg noen gang har vært borti på alle måter.. En perfekt all round bass som i ene øyeblikket kan være en linjær og korrekt bass som ikke mister en basstromme og i det andre øyeblikket spille utrolig høyt, tøft og dynamisk..
Comment
-
Originally posted by hc_tk View PostHar vurdert dem begge faktisk. De ser ut til å spille like høyt i deres anbefalte kasser og frekvenskurvene er nesten identiske. Men hertz bassen koster mere, men dette er en plan i det fjerne og det er ikke aktuelt å kjøpe noen av dem enda. Men jeg vinner nok ikke i lotto, så jeg får nok nøye meg med en, så hvis jeg går for Hertz blir det vel 15" hvis jeg får en god pris, eller så går jeg nok for Polk sin fordi den er så utrolig sexy og koster en lapp mindre.
Polk bassen er rimelig tøff i utseende ja
Mille bassen er ikke akkurat stygg den heller
Comment
-
Originally posted by RiZLa View PostEr ikke bare "like høyt" og frekvenskurver som har noe å si
De tåler begge ca like mye effekt, har lik følsomhet, skal ha ca like store kasser osv.. De virker utrolig like..
Men har Mille bassen svc? Jeg har jo to forsterkere...
Comment
-
da er de uaktuelle siden jeg bare kan fore dem med 400 watt i 4ohm..
Det blir nok enten 1 polk SR eller 2 xxls'er
Comment
-
Comment