Men feks to stk sws8 ett annet sted i bilen og 6,5" seas referens i dørene og seas diskanter. Det er vell ett bedre alternativ. Ihvertfall billigst for meg. Og gjerne lettere og få bra bass og mellomtone. Vil ikke ha 4veis. Blir litt over kill.
Men feks to stk sws8 ett annet sted i bilen og 6,5" seas referens i dørene og seas diskanter. Det er vell ett bedre alternativ. Ihvertfall billigst for meg. Og gjerne lettere og få bra bass og mellomtone. Vil ikke ha 4veis. Blir litt over kill.
Tror nok det lureste alternativet ditt er HV200 sammen med en god 3-4" mellomtone (f.eks HL70, HV100, 3W2). HV200 er en midbass av skikkelig kaliber
Disse kan fint deles til 180hz uten problemer. Erik andre deler de vel på 140!
Stemmer at jeg deler den på 140hz, jeg har til og med bare 6db bratthet. Dette elementet spiller ikke flatt lenger ned enn 180hz så jeg overlapper med midbassen som går opp til 200hz. 140hz på mellomtonen gjør bare så det virker som lyden kommer fra frontruta og ikke fra gulvet, også lenger ned i frekvens. Midbassen sørger for det tonale er riktig, blir fort alt for tamt uten overlapp på midbassen.
Comment