Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kasse og diverse til 2x RF T2D215

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kasse og diverse til 2x RF T2D215

    Hei

    Jeg har tenkt å kjøpe meg 2 stk Rockford Fosgate T2D215 subber, og en Rockford Fosgate T2500.1BDcp forsterker

    Jeg har lite lyst til å mekke ei kasse selv, pga dårlige kunskaper og tar endel tid, så jeg lurer på om det er mulig å få kjøpt ei proff bygd kasse som passer inn i en Golf 3?

    Og er det noen som har anbefaling til evt. batteri og dynamo om jeg trenger?

    Anbefalinger om demping og diverse til Golfen?

    Og til slutt, om det er noen som har T2D215 eller T2500 forsterker som skal selges, si ifra


    Mvh Elgzuhh
    Digital Design DD9515, Dynabel BF7501, Focal 165VR, Dynabel BF0802, Alpine CDE-123, Odyssey PC1500

  • #2
    Hei. du har ikke vurdert noe fra f eks dd(digital design) ground zero elementer.kombinert med f eks dynabel bf 7501. en får veldig mye igjen for pengene det. trykker godt og låter bra :-) bare et lite tips. av batterier så har du jo odessey som er meget gode batterier.dynamo kan du bestille fra mecman. det kommer på rundt 4k inkl moms og toll.av ledninger så har lyd i bilen noen fine kabler. men hva har du fra før av?

    Mvh kim

    Comment


    • #3
      Jeg har vurdert å kjøre 2 stk dynabel bf7501, og eventuelt koble de på hver sin spole av en GZPW 12", eller gått for et par GZRW 12" og koble, men fikk et tips om Rockfordene, og begynte å vurdere det ;p
      Digital Design DD9515, Dynabel BF7501, Focal 165VR, Dynabel BF0802, Alpine CDE-123, Odyssey PC1500

      Comment

      Working...
      X