Hei.
Jeg lurer litt på følgende ang kasser.
Liker å benytte meg av lukket kasse da det tar mindre plass og en slipper bassrefleksrør, noe som er praktsik når jeg pleier å bygge kasse annlegg "usynlig" i hjulbrønnen.
Må bygge ny kasse i forbindelse med nytt prosjekt nå, men har endel spm.
Men det finnest jo endel kasse guruer her, er det bare til å lime sammen en kasse og la det spille ?
-Tenkter på avstiving, hvor mye ?
-Tuning ? dette gjelder vel bare for portet kasse ?
-Kassevolum, stemmer det at det ikke er så "nøye" på lukket ?
Kassen vil bli bygget i hjulbrønnen på en Octavia, denne er helt rund som reservehjulet som ligger der orginalt, blir bygget i tre da jeg ikke har prøvd støping, men synes tre er ok å jobbe med.
For ordenskyld så gjelder dette ett gammelt hertz hx380 enkeltspole element.
Mvh
Jeg lurer litt på følgende ang kasser.
Liker å benytte meg av lukket kasse da det tar mindre plass og en slipper bassrefleksrør, noe som er praktsik når jeg pleier å bygge kasse annlegg "usynlig" i hjulbrønnen.
Må bygge ny kasse i forbindelse med nytt prosjekt nå, men har endel spm.
Men det finnest jo endel kasse guruer her, er det bare til å lime sammen en kasse og la det spille ?
-Tenkter på avstiving, hvor mye ?
-Tuning ? dette gjelder vel bare for portet kasse ?
-Kassevolum, stemmer det at det ikke er så "nøye" på lukket ?
Kassen vil bli bygget i hjulbrønnen på en Octavia, denne er helt rund som reservehjulet som ligger der orginalt, blir bygget i tre da jeg ikke har prøvd støping, men synes tre er ok å jobbe med.
For ordenskyld så gjelder dette ett gammelt hertz hx380 enkeltspole element.
Mvh
Comment