Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tilbud fra Megabillig.no

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tilbud fra Megabillig.no

Hei
    Jeg har bedt Megabillig.no komponere et anlegg til bilen min.
    Så fikk jeg svar, som innebar denne forsterkeren, samt. denne komplette sub-pakka;
    http://www.megabillig.no/index.php?p......156&id=2124
    http://www.megabillig.no/index.php?p......148&id=1712

Er forsterkeren bra? Er denne sub-pakka noe å kjøpe? Selv har jeg ingen anelse om forsterkeren, og sub-pakka synes jeg virker litt tvilsom.
    Selv er jeg ganske grønn på bilstereo, men jeg har aldri hørt om noen av merkene.

Burde jeg evt gå for dette,?

Har dere noen gode erfaringer/innspill på om dette er noe?

Takker på forhånd for svar! :-)

Hehe. ADVARSEL!. Tror noen kommer til å kommentere at du legger ut varer fra Megabillig her virker som det ikke er så godt likt.... lykke til

Comment

Heh, ja megabillig kunder kan liksågodt finne seg et nytt forum med en gang

Comment

Regner med at den hetsen er kun spøk...eller?
        Har inntrykk av at det er veldig stas med audison og hertz her på dette forumet, skulle nesten tro at halvparten av brukerne var kjøpt og betalt.
        Har ikke handlet hos megabillig selv, men produktene ser nå stort sett seriøse ut.

Hva er galt med megabillig egentlig?
        (sånn siden jeg ikke helt vet det)
        Last edited by Draugen; 22-12-2007, 11:42.

Comment

Har aldri handlet noe anlegg før, så kan vel egentlig ikke kalle meg noen "megabillig kunde" når jeg aldri har handlet, har heller ikke noe god peiling, så derfor ville jeg spørre om deres mening eller erfaring. Det jeg spurte om var om komponetene var noe å satse på, ikke om jeg ble skutt for å spørre eller ikke?

Comment

neida, du er unndskyldt.. men for all del.. de komponentene er crap
            www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by Draugen View Post
              Regner med at den hetsen er kun spøk...eller?
              Har inntrykk av at det er veldig stas med audison og hertz her på dette forumet, skulle nesten tro at halvparten av brukerne var kjøpt og betalt.
              Har ikke handlet hos megabillig selv, men produktene ser nå stort sett seriøse ut.

Hva er galt med megabillig egentlig?
              (sånn siden jeg ikke helt vet det)
              Haha, følte det samme selv.Italia for alle pengene. Skeptisk!

Comment

diskusjonen rundt megabillig har jo fått i noen år nå da.. men går vel generelt på kundebehandling og de tinga der.. er enig i at enkelte merker som hertz, audison og morel blir snakka mye om her.. noe som forsåvidt ikke nødvendigvis betyr at folk er kjøpt og betalt, men kanskje det at disse merkene spiller ganske overlegent?
                www.eirikaspaas.com

Comment

Ja ok! Hvis dette er riktig, er det noen på forumet her med god peiling på bilstereo som kunne gitt meg et oppsett på et anlegg som innebar 2 subs+forsterker, og en forsterker som drar to RF P152C 5 1/4" som jeg har frafør av. Har ikke kabler, så dette er noe jeg også må ha. Dette skal settes opp fra megabillig.no siden(dette er vel som å banne i kjærka har jeg funnet ut, men de må da ha noe bra). Er ute etter et anlegg som dunker godt! Anlegget skal sitte i en Audi 80 b4 sedan, med orginalt batteri og dynamo. Hadde noen satt opp et oppsett til meg hadde jeg vært takknamlig. :-)
                  Vil legge ned en fullpris på ca 10 000,- på dette.
                  Last edited by ItsFun; 22-12-2007, 18:00.

Comment

det får du nok så snart noen forhandlere er innom
                    www.eirikaspaas.com

Comment

Selv handlet fra megabillig en gang. Pakka kom fram den, prisene er ok. Men, null serienr på de tingene jeg bestillte. Og ingen forhandlere her i Norge tar inn varer uten serienr, hvis noenting går galt. Så, hva gjør du om du kjøper produkter til 10 000,- og det tar en uke så er forsterkeren til 5000,- ødelagt, og produksjonsfeil på elementet, og får ALDRI kontakt med megabillig igjen? Bare en liten tankevekker..
                      VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Du benytter deg av reklamasjonsretten din ovenfor megabillig, og får produktet reparert på deres verksted?
                        Akkurat samme fremgangsmåte som med hvilken som helst forhandler... merkelig det der.

Comment

Helt klart noe å tenke på dette, du står med skjegget i postkassa om det skulle skje ja!

Comment

Megabillig opererer vel fra Norge for tiden og er underlagt norske kjøpslover. De selger billig og mye bra stereo men det vil ikke si at man ikke kan finne tilsvarende produkter (dog ikke samme merke) med like god kvalitet til samme prisen. Spørsmålet er om egentlig hvem du vil støtte opp om føler jeg.
                            For min del vil jeg gjerne støtte seriøse norske aktører (sier ikke at megabillig er useriøs) fordi man kan få hjelp og tips på en helt annen måte enn man kan få hos slike nettbutikket som dette. Hvem som helst kan selge stereo men det er et fåtall som kan hjelpe deg med installasjon tips og triks osv for og få best mulig valuta for pengene du har brukt på stereo. Smak og behag kan man vel kansje kalle det?

Kjenner mange som har handlet fra megabillig og har vært fornøyde, noen er misfornøyde men det er sånt som forekommer i alle bransjer uansett.

Comment

Originally posted by ItsFun View Post
                              Helt klart noe å tenke på dette, du står med skjegget i postkassa om det skulle skje ja!
                              Ville handlet hos installbay jeg, ikke bare pga merkene dem selger, for d har jeg ikke så mye av hehehehe, men av den gode servicen og kunnskapen disse har,og at dem har definitivt d meste av tilbehør du måtte trenge + at dem faktisk hjelper deg om du har et merke som dem ikke selger også, hatt bare positiv erfaring til nå
                              Last edited by bmw520; 23-12-2007, 02:07.
                              Ronny Karlsen
                              02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                              96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                              Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

Working...
                              X