Nye elementer fra Dynaudio. Jeg synes festeørene så litt spinkle ut, men sannsynligvis kan de danske ingeniørene mer om styrkeberegning enn meg. Kunne vært spennende å få lytte til disse, selv om de sikkert ikke blir billige...
Små forsterkere er tydeligvis i vinden. Isblokker fra Eclipse:
Hadde sansen for disse delefilterboksene (ikke er de spesielt dyre å produsere heller), men skruene kunne godt vært flushmonterte.
The all new ScanSpeak Illuminator line is the flagship of Tymphany's transducer offering, and represents the pinnacle of cost-no-object audio transducer design. The line will initially feature four models; 5 1/4" and 6 1/2" mid-woofers, and 3/4" and 1" tweeters. Additional sizes will also be released in 2008.
EDIT:
@Neptyr: nedfelt ja, slik som på bildet under (bare i en litt mer passende finish riktignok...).
@Typhon: hot diggity! Forhåpentligvis litt snadder komponenter inni der da, og som sagt var de forfriskende anderledes. Godt å se at ikke alle har et like høyt forbruk av gjennomsiktig/farget/sotet akryl
@Typhon: hot diggity! Forhåpentligvis litt snadder komponenter inni der da, og som sagt var de forfriskende anderledes. Godt å se at ikke alle har et like høyt forbruk av gjennomsiktig/farget/sotet akryl
Mhm! Liker det at stilen går igjen i alle produktene. Synd prisen er såppas stiv.
Mvh Tony - The only road to take is perfection itself
Og hørt lyden fra de nye Sinfoni-høytalerene! Er spent på dem, altså!!
EDIT:
OUPS... My bad.. Var noen gamle bilder fra Sinsheim detta..
Dog produktene er nye og har enda ikke kommet til Norge, så jeg lar det stå, jeg. Kommer i 2008, og er fremdeles like spennende...!
Comment