Heihei, jeg fikk JBL GTO-504 til jul og har div spørsmål. I bilen (98 passelat stasjonsvogn) har jeg fra før av en monoblokk på 750rms, som jeg bruker på to 12 subs. Da jeg fikk forsterker til frontsettet og høytalere i dørene bak, tenkte jeg det var på tide med en kondensator, men etter div lesing rundt omkring fant jeg ut at det var like greit og kjøpe ett ekstra batteri istedet. Har da tenkt på kinetik batteri på 850A.
For nå da jeg kun har en forsterker blinker alt fra hovedlys til skiltlys. Har 33mm2 strømkabel og grov jordingskabel som er festet der som beltet sitter (skrapte vekk lakk).
Hvis jeg kjøper batteri ser jeg for meg at oppsettet kan se sånn ut -> 32mm2 kabel fra batteri foran til kinetk bak, minus på kinetik i karroseriet, og 32 eller 50mm2 fra kinetik til splittblokk også til forsterkerne.
Bare rett meg hvis jeg har feil, er ikke så god på bilsterio. Og er det store forskjellen mellom JBL GTO-504 og JBL GTO-504EZ ? Har mulighet til å bytte
For nå da jeg kun har en forsterker blinker alt fra hovedlys til skiltlys. Har 33mm2 strømkabel og grov jordingskabel som er festet der som beltet sitter (skrapte vekk lakk).
Hvis jeg kjøper batteri ser jeg for meg at oppsettet kan se sånn ut -> 32mm2 kabel fra batteri foran til kinetk bak, minus på kinetik i karroseriet, og 32 eller 50mm2 fra kinetik til splittblokk også til forsterkerne.
Bare rett meg hvis jeg har feil, er ikke så god på bilsterio. Og er det store forskjellen mellom JBL GTO-504 og JBL GTO-504EZ ? Har mulighet til å bytte
Comment