kan DEQ-P90 kobles på deh-p88rs spilleren? har litt lyst på 4veis deling. eller må eg ha sånn feita mata spiller ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DEQ-P90 og deh-p88rs
Collapse
X
-
Da må du ha DEX-P90RS, boxen passer kun på denne spilleren, dessverreMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Originally posted by mx_power View Postkan DEQ-P90 kobles på deh-p88rs spilleren? har litt lyst på 4veis deling. eller må eg ha sånn feita mata spiller ?Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Originally posted by vivaro View PostHar det noe for seg å bruke DEX-P90RS uten DEQ-P90?
Eller kan man da likegodt klare seg med DEH-P88RS?
Er det noen her på forumet som har sammenlignet disse to spillerene i samme bil og med likt oppsett?
Comment
-
P90 alene vil gi deg mye bedre stereo lyd enn P88 men ingen justerings muligheter... P88 har 3 veis aktiv deling med samme grensnitt som P99 og 8600/9600 serien. Alpine PX proccesoren er MER fleksibel en DEQ-P90... på pioneer kan du ikke velge noe særlig øvre/nedre frekvens i mellombassen/mellomtone -du blir låst til de pioneer mener er "best" ... -elendig egentlig- lydmessig liker jeg bedre Pioneer men alt er jo smak og behag... P90 har innebygd konverter mens RS-D7 har ikke det og da MÅ du ha processor...--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostMatador: Hvilke frekvenser er det snakk om? Litt kjekt å vite siden jeg kommer til å gå for P90 i baguetten.
Mange har løst dette ved å dele aktivt i forsterkeren, og det funker fint
Du vil nok ikke bli rammet av dette siden du kjører domemellomtoner
Comment
-
Originally posted by RiZLa View PostDu kan ikke dele mellomtonen lavere enn 200hz.
Mange har løst dette ved å dele aktivt i forsterkeren, og det funker fint
Du vil nok ikke bli rammet av dette siden du kjører domemellomtonerMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
200Hz er for høyt uansett... særlig når jeg bruker 5" elementer... og man "løser" ikke problemet ved å dele i forsterkerne da man bare går rundt problemet da dette skapper flere unødvendig kretser i signal veien og tidskompen ikke vil fungere korrekt. -jada, bagateller men tros alt man betaler mye for en slik produkt så det er rett og slett for dårlig løsning fra Pioneer- og like dumt å ikke gi tilgang til softwaren som kan gi muligheter til å endre det, D/A konverterne er helt klin like men kommer nok en processor versjon MK2 som har endret på dette...--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
Comment