Show SPL
Elutstyr Carplay

Announcement

Collapse
No announcement yet.

10er

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 10er

Hei og hå folkens
    Dette er et spørsmål som har vært oppe før, men jeg spør like vell.
    Nå har det seg at jeg skal bytte ut min ene 12er Alpine type R i to 10ere, men jeg vet ikke hvilke. Dem må spille godt sammen med Morel Hybrid Ovation, og dem vil bli drevet av en RF bd 1001 (skal bli byttet ut etter hvert), dem skal stå i en Opel Sintra og dem skal ha hver sin kasse.
    Krevene jeg stiller er at dem må spille bra i små lukka kasser og at dem spiller tøft og pent.Jeg hører på sll slags musikk. pris samlet bør ikke overstige 5-7ooo.. på forhånd takk for alle forslag og tips.

re se10.. eller morel elate 10
    www.eirikaspaas.com

Comment

Tjah, du har jo f.eks

Morel Elate SW10 NOK 1 898

I følge tony så spiller dem knallbra =)
      Prisen er ikke gal heller.

Skal du har mer trøkk, så er vel kansje denne noe å vurdere:
      Resonant Engineering SX10D2 NOK 3 198

Dem er det iallefall trykk i
      Mvh
      Rolf Try Nygård

Comment

2stk Audio Pulse Epic 10" i 20l lukket kasse hver burde jo bli bra.
        Do-It-Yourself - DIY stash

Comment

Originally posted by Auto-Bilstereo View Post
          2stk Audio Pulse Epic 10" i 20l lukket kasse hver burde jo bli bra.
          Er denne beregnet på DB eller SQ eller en kombinasjon. og er det noen som har erfaring med denne?

Comment

AudioPulse (tidligere TC Sounds) har stort sett hatt god kontroll på begge områdene Det er ikke så lenge siden TC Sounds sluttet med online-salg, omstrukturerte og gikk over til "vanlige" forhandlere (prisene økte også endel i prosessen), så AudioPulse-elementene er i og for seg såpass nye at det nok ikke er så mange som har erfaring med dem ennå. Men folkene bak har kunnskapen i orden, og TC Sounds-elementene hadde godt rykte på seg.
            Last edited by epifant; 09-03-2008, 23:58.

Comment

jeg har god tid, for jeg skal ikke ha elementene før i starten av Juni, for da får jeg bilen, så da skal jeg gjøre det skikkelig med hele anlegget, komponentene. Så jeg har relativt god tid til å bestemme meg. men det er bare å komme med forslag. så får jeg se hva det blir. men jeg har mest lyst på noe som ikke alle har, det vil si noe som ikke er så vanlig her oppe i steinrøysa i nord.

Comment

2 stk Hertz Hx250 gjør den jobben helt glimrende, trenger ikke så store kasser heller.
                Mvh
                Lars Engen

Comment

http://installbay.no/product_info.ph...oducts_id=1102
                  jeg har disse selv og disse er det punch i gitt..bruker en sma-2.480 på 2 slike subbere.

Comment

Hørte en Hx250D på en Audison SRx 3 kanaler i helgen i BMW'n hos en kamerat. Den HX250'n må jeg innrømme overaska meg noe veldig. God erfaring med HX300D selv, men ikke hørt noe spes til 10". Knallgod sub virker det som, og mye annet av Hertz er jo gullegodt..Verdt en lytt til HX250D iallefall
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

er det noen i Sandnes her på forumet som har Hx250D som jeg kunne ha hørt på?

Comment

Originally posted by golf22 View Post
                        http://installbay.no/product_info.ph...oducts_id=1102
                        jeg har disse selv og disse er det punch i gitt..bruker en sma-2.480 på 2 slike subbere.
                        Det er en grom forsterker :-D
                        Mvh
                        Lars Engen

Comment

jeg vet angrer ikke på kjøpet av disse basserne og den ampen

Comment

Her er det snakk omm sub og ikke forsterker enda, så hvis dere skal snakke omm forsterkere så får dere vente til jeg skal ha forsterker.
                            For tiden er det snakk omm 2 nye suber.

Comment

det var en anbefaling fra min side totalt.at dette funket bra sammen..får ikke drivi subb uten amp så var bare et lite tips til deg

Comment

Working...
                              X