Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slim Basselement? hvor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Slim Basselement? hvor?

    i min firmabil en toyota hiace har jeg denne ferdig subben http://www.pioneer.no/no/products/25...22A/index.html og har hatt den i ett par år nå og den har vært helt ok. men det som har irritert meg er at når det kommer noen låter som trenger litt guff så gir den seg veldig lett.

    så da lurer jeg på om jeg kan få tak i ett løst element og bygge en kasse som som er ikke noe serlig høyere enn den jeg har fra før. vet pioneer har både kasse og element men har hørt at det ikke er så veldig bra?

    noen andre som har noen gode forslag

  • #2
    www.engenaudio.com -> Earthquake -> SWS

    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Originally posted by Marius__ View Post
      i min firmabil en toyota hiace har jeg denne ferdig subben http://www.pioneer.no/no/products/25...22A/index.html og har hatt den i ett par år nå og den har vært helt ok. men det som har irritert meg er at når det kommer noen låter som trenger litt guff så gir den seg veldig lett.

      så da lurer jeg på om jeg kan få tak i ett løst element og bygge en kasse som som er ikke noe serlig høyere enn den jeg har fra før. vet pioneer har både kasse og element men har hørt at det ikke er så veldig bra?

      noen andre som har noen gode forslag
      Pioneer sine smale er bra de, Litt tungdrevne, og trenger godt med innspillingstid. Stikk en tur nedom i Haslevangen, så kan du få litt mere info.
      Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
      Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
      post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

      Comment


      • #4
        Kommer noen nye fra Soundstream også nå:

        http://www.soundstream.com/subwoofers-stealth.htm

        Comment


        • #5
          Originally posted by Audio-art View Post
          Pioneer sine smale er bra de, Litt tungdrevne, og trenger godt med innspillingstid. Stikk en tur nedom i Haslevangen, så kan du få litt mere info.
          har du åpent i morgen?

          Comment


          • #6
            med andre ord jeg burde kanskje ha litt is i magen siden flere produsenter kommer med slike elementer nå

            Comment


            • #7
              Memphis har vel også noen slim elementer mener jeg å ha sett.
              Spør Re-Load på pm evn.
              Earthquacke sine SWS er jo morsome da Er vel de eneste shallow jeg har hørt, men var overrasket med tanke på elementet og lyden

              Comment


              • #8
                phase linear har også:

                http://www.phase-linear.de/produkte....=serie&lang=EN
                Last edited by phoenix gold; 29-03-2008, 00:40.
                volvo s60
                vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                Member of VW Audi Club Norwegen

                Comment


                • #9
                  Så kommer det ett element fra RE og.

                  Men jeg vet hva jeg ville valgt...
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #10
                    Phaze Linear Aliante-elementene er skamsexy! Om jeg husker rett klarer 12-tommeren seg med 14 liter kasse, og skal visstnok takle "alt" du klarer å mate dem med. Bare husk at dette ble sagt rundt midten/slutten av nittitallet, før nåtidens watt-monstre var tilgjengelig over disk for en levelig sum.

                    Uansett er det et godt alternativ og noe slett ikke mange andre har, men samtidig litt vanskelig å få tak i og sannsynligvis endel dyrere enn de andre alternativene som er nevnt.

                    Comment


                    • #11
                      JL Audio kommer også med et par: link til TW5



                      Frode

                      Comment


                      • #12
                        Stemmer, så de der, så litt spennende ut
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by fhl View Post
                          JL Audio kommer også med et par: link til TW5



                          Frode
                          likte disse selv, men er redd dem kommer til å koste skjorta

                          Comment


                          • #14
                            Drar opp denne tråden igjen. Noen som har lagd seg noen erfaringer med diverse slim-elemeter?

                            Comment


                            • #15
                              har ikke mb c? dust leksi et forholsvis nett element? tror miniboom har link i tråden sin om det ellementet

                              Comment

                              Working...
                              X