Announcement

Collapse
No announcement yet.

Connections høytalerkabler fra Installbay??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Erik André View Post
    har vel mine meninger jeg også, og så mye WOW av et merke det er på dette forumet gjør det vel ikke noe om noen velger noe annet.

    connection er steinbra, har det selv i bilen (35mm2 strøm kabel) og det jeg fant bedre med denne kabelen enn f.eks stinger er kordelene når man avisolerer.. bøyligheten av kabelen var mest imponerende før jeg begynt, med kaffe koppen i ene hånda og kabelen i den andre.
    Hvor mye "wow" det er om hver av merkene skal jeg la være usagt, men et raskt søk fant fram 107 treff på Stinger kontra 61 på Connection på dette forumet.

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #17
      nå snakker vi detaljer her Dag.. søk installbay vs vilken som helst annen levrandør i Norge, hva er resultatet da?
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #18
        jeg har stinger 50mm2 strømkabel,den klarer du faen meg ikke å legge med en kaffekopp i handa.

        mulig det er forskjellige typer av stinger kabelen,men den jeg har,er håpløs å legge,er nesten så man trenger en valse,for å lage bøy på den.

        skal bruke connection på kabeloppgraderingen i motorrommet,den er i en helt annen klasse,samme med evus kablene,de er også mye bedre å legge en stinger kabelen.

        men hvem av dem som er best,det vet jeg ikke,men stinger er ikke god å legge,om du har mye kriker og kroker du skal rundt
        volvo s60
        vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
        Member of VW Audi Club Norwegen

        Comment


        • #19
          Originally posted by Erik André View Post
          nå snakker vi detaljer her Dag.. søk installbay vs vilken som helst annen levrandør i Norge, hva er resultatet da?
          Detaljer?
          Snakker vi ikke om kabler fra spesifike leverandører her da?

          Mvh
          Dag Johansen
          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

          Comment


          • #20
            Jeg har hatt mye rart av kabler i bilene mine, alt fra Ketils elskede MIT kabler med noen helvetes store fikantede filter bokser, spesial bestillte Monster kabler som hadde samme diameter som 53mm2 strøm kabel og ned til Evus sine latterlig billige tinnede kabler til 11,- pr meter. Holder en knapp på Evus kabelene, passe stive og de ser helt greie ut. Har ikke selv lagt noe med Connection enda, men det kommer snart.
            Mvh
            Lars Engen

            Comment


            • #21
              Originally posted by Erik André View Post
              nå snakker vi detaljer her Dag.. søk installbay vs vilken som helst annen levrandør i Norge, hva er resultatet da?
              søk på hertz og se hvor mange treff du finner da!
              Prosjekt SQ Audi A3

              Comment


              • #22
                Originally posted by hc_tk View Post
                søk på hertz og se hvor mange treff du finner da!
                Jeg har forsøkt å innvitere alle importører og forhandlere til å bruke dette forumet aktivt. At få tar oppfordringen er dessverre lite vi kan gjøre med. Og hva den enkelte brukeren kjøper er ikke noe vi har herredømme over.

                Hvis dere syns det er plagsomt, så foreslår jeg at dere bidrar til å øke mangfoldet her inne i form av flere merker og brukere, isteden for å sitte å sutre

                Alle mailer MSN kontaktene sine og innviterer de til forumet
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #23
                  Det blir en del fargning når en bedrift er veldig aktiv, men også har mesteparten av entusiastmarkedet som jeg ser det, når det i tillegg er gode merker og høy kvalitet

                  Samt de fleste forhandlere her på forumet forhandler hertz selv, og liker det godt, så blir det slik.

                  Men i det siste har vi sett en økt andel av forhandlere med litt andre merker, og dermed blir mangfoldet litt større, og vokser nok bare etterhvert
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #24
                    må bare spørre jeg, d er mye prat om hvor bra og dårlig d er å legge en kabel pga bøyelighet, forståelig d men lydmessig da? er d ingen som sier noe om d da? vil nå ha en kabel som er lydmessig bra også ikke bare at den er lett å bøye, begge deler takk
                    Ronny Karlsen
                    02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                    96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                    Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                    Comment


                    • #25
                      Først og fremst blir du nødt til å finne ut om du hører forskjell på kabler, og det kan verken jeg eller noen andre svare på. Noen mener de hører store forskjeller, andre sier de hører ikke forskjell på ringeledning og Nordost Valhalla.

                      Det er mulig du kan få bedre lyd fra et 5 000 kroners frontsett ved å bruke kabler til 5 000 kroner. Men vil det låte bedre enn et 9 000 kroners frontsett med kabler til 1 000 kroner?

                      Personlig mener jeg det er mest fornuftig å kjøpe en kabel som har tilstrekkelig tverrsnitt til ditt bruk, overflatebehandling for å forhindre irring og isolasjon av god kvalitet. Resten av pengene du kunne brukt på kabler bruker du på et bedre frontsett eller demping.

                      Comment

                      Working...
                      X