Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygge anlegg i S6 Avant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jess, samme gamle regla, folk kommer og spør om råd, gir blanke faen og kjøper det alle sier at man ikke burde kjøpe.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #17
      Originally posted by neptyr View Post
      Jess, samme gamle regla, folk kommer og spør om råd, gir blanke faen og kjøper det alle sier at man ikke burde kjøpe.
      Ja, dessvere er det slik idag....

      Da skjønner jeg liksom ikke helt hvorfor dem kommer å spør om råd osv...?

      Feil kjøp kan koste dyrt og man kan tape en del penger på det utstyret man alrede har kjøpt og må selge det unna til bunnpris.... Hvis man finner ut at "pokker jeg skulle hørt på han og han osv..."

      Rockford var skikkelig KONGE på 80-90tallet... Hefftige bassere , amper osv..

      Comment


      • #18
        men hva i alle dager får dere til å tro at DERE har rett?
        denne tråden startet jeg for lenge siden,og skulle jeg basert meg KUN på dette forumet,ja da hadde jo jeg kjøpt HERTZ og Audison...

        Dessuten er mitt inntrykk at folk mener RF er bra,men at man betaler mer for at det er nettopp RF..

        Comment


        • #19
          Det inntrykket må du ikke få fra meg, alle sier det er OK, men det er overpriset deluxe.
          Men alle sier de LAGDE bra ting.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #20
            Originally posted by Bjerka View Post
            men hva i alle dager får dere til å tro at DERE har rett?
            denne tråden startet jeg for lenge siden,og skulle jeg basert meg KUN på dette forumet,ja da hadde jo jeg kjøpt HERTZ og Audison...

            Dessuten er mitt inntrykk at folk mener RF er bra,men at man betaler mer for at det er nettopp RF..
            Man betaler mer for at det er nettopp RF ja. Blir samme som å kjøpe en lommebok til 13 000 på en designerbutikk, man kan jo få en like god en for 99 på en standard klesbutikk..

            Hadde RF fortsatt vært mye god lyd for pengene hadde de nok vært litt bedre representert her:

            http://www.dls.se/econtent/files/396...cherning07.pdf

            Comment


            • #21
              Hvor holder du til
              Per
              Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
              Audison Music Expression
              http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
              http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

              Comment


              • #22
                La nå gutten/ mannen få bruke det utstyret han har kjøpt, skal ikke være nødvendig å rakke ned på han for det, vil han ha det så la han ha det, ferdig med det.

                Ta kontakt med Installbay i Tønsberg eller på Hamar. Hør også med Ketil (Audio-art). Dette er flinke folk.

                Comment


                • #23
                  så klart han få kjøpe det han ønsker seg og vil ha

                  ikke no problem med det...mener seff ikke vi har rett , men bare syns det er litt dumt å betale mer bare fordi det heter RF...

                  jeg snakker av min egen erfaring dette med "feilkjøp" osv... kjøpt mye rart gjennom tida som kanskje ikke skulle ha vært kjøpt og det kosta meg mye penger/tap og aldri blitt fornøyd før til nå på det siste stor stereo har kjøpt..

                  vet at skulle ha hørt på noen vise personer ja ang tips/råd..

                  Kan anbefalle Installbay Hamar/Kenneth-Anders , Lars Engen/EngenAudio , Audio-Art disse er utrolig hyggelige og bra service.. + sikkert mange andre som er utrolig dyktige...

                  Comment


                  • #24
                    Det som skjer her inne er vel en brøkdel av hva som er tilfelle..
                    Jeg personlig har aldri hatt RF så dette blir mitt første.
                    Lydmessig syns jeg dette hørtes meget bra ut.
                    Men dere,jeg har ikke sagt noe på at RF kansje tar seg bedre betalt pga at det heter nettopp RF,men kvaliteten står jeg fast ved

                    Comment


                    • #25
                      må kanskje tenke litt over hvem som er på dette forumet også da "tror" mange her vet hva dem snakker om, da lyd er både hobby og yrke. jeg vil ikke si noe om produkter men bare at d er del som vet hva dem snakker om.
                      men d er du som skal bli fornøyd ikke sant
                      Ronny Karlsen
                      02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                      96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                      Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                      Comment


                      • #26
                        Fort Knox i Drammen selger de komponentene der til en billig penge nå! De har kjøpt inn et parti med gode rabatter, og selger T1 subbene til 2200kr, den monoblokka til 4000-5000kr tror jeg osv.. Hvis du ikke allerede har kjøpt utstyr(og bor i nærheten av Drammen naturligvis), så ville jeg dratt innom de!
                        Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

                        Comment

                        Working...
                        X