Går greit det. Det du trenger er en ramme for å dekke sprekkene på sidene av spilleren siden Pioneeren er litt smalere enn den originale. Så trenger du en adapter til Boseanlegget. Men husk at du ikke får brukt skifteren på Pioneeren.
Den ramma kan du dra bort på Økern til Audio Art å kjøpe, der får du også kjøpt kabelovergangen og komfortadaper til rattstyringen din (hvis spilleren støtter dette)
Går greit det. Det du trenger er en ramme for å dekke sprekkene på sidene av spilleren siden Pioneeren er litt smalere enn den originale. Så trenger du en adapter til Boseanlegget. Men husk at du ikke får brukt skifteren på Pioneeren.
Så Cd-skifteren er det ingen adapter til.. men resten kan jeg få på Økern og/eller hos Møller?
Det kan nok tenkes de har dette på Møller, men vil tro det er endel billigere på Økern. Ta en telefon til Ketil å hør på pris og hva som finnes til din spillermodell. Tlf:901 39894
BTW: Fet hjemmekino Nils og gutta på kreativ plast kan lage mye fint i akryl.
Det kan nok tenkes de har dette på Møller, men vil tro det er endel billigere på Økern. Ta en telefon til Ketil å hør på pris og hva som finnes til din spillermodell. Tlf:901 39894
BTW: Fet hjemmekino Nils og gutta på kreativ plast kan lage mye fint i akryl.
Ypperlig hjelp å få her ja !
Takker&Bukker!
Da får jeg antagelig solgt spilleren..
Jeg eier spiller, kjøper eier TT'en..
Comment