Announcement

Collapse
No announcement yet.

dynaBel DY9812

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dynaBel DY9812

    har en kasse på ca 99liter med to 4" ganger 20cm lange bassrør opp i hattehylla. Så da tengte jeg at jeg skulle bestille 2stk DY9812 til uka, men er det noen som har kjenskap til om dem lager mye portstøy og om dem klarer og spille kjappe sanger i en porta kasse??

  • #2
    Elementer lager ikke noe portstøy i det hele tatt, det er det portene som gjør. Så om du får problemer med portstøy er det feildimensjonerte porter som er synderen, ikke elementet

    Kjappe sanger? Jeg håper du mener sanger med høy BPM og ikke at elementet er "raskt"? Det bestemmes nemlig heller ikke av elementet, men kassen det står i.

    Comment


    • #3
      Originally posted by epifant View Post
      Elementer lager ikke noe portstøy i det hele tatt, det er det portene som gjør. Så om du får problemer med portstøy er det feildimensjonerte porter som er synderen, ikke elementet

      Kjappe sanger? Jeg håper du mener sanger med høy BPM og ikke at elementet er "raskt"? Det bestemmes nemlig heller ikke av elementet, men kassen det står i.
      Så hva trur du om kassa mi a?
      de anbefaler 45l kasse med 1stk 4" ganger 20cm langt bassrør til en sub.
      jeg har tengt og kjøpe 2stk. kassa jeg har laga står ovenfor..

      Comment


      • #4
        Kassa di er jo ganske lik den anbefalt kassa, så det burde gå helt greit. Jeg regner med Eltek har hatt et øye på lufthastigheten når de dimensjonert porten .

        Comment

        Working...
        X