Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsterkar eller ikkje forsterkar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forsterkar eller ikkje forsterkar?

Hei,
    Tenker på å ordne litt meir lyd i bilen, då det per i dag er mest diskant å få... Det er snakk om ein 93-corolla, som kun har noko originalt i dørene framme. I den samanhengen har eg eit par-tre spørsmål det hadde vore flott om guruane kunne hjelpe med.

1.Sony! har forstått dette nesten er unevnelig, men torer meg likevel frampå, spesifikasjonane ser bra ut, og prisane er lave. Kva er problemet som gjer at folk ser ut til å heller kjøpe biltama? Snobberi? Eller noko anna? http://www.pixmania.com/no/no/455831...tml?srcid=1911

2. Hattehylle? 6x9? ikkje 6x9? Også her ser (dette unevnelige?) Sony bra ut. Men uansett kva eg ender opp med, så lurer eg på kor nødvendig det er med forsterkar? Er ikkje dei store voluma eg er ute etter, berre litt meir trykk.

Håper på svar

For en som bare skal høre litt på radio og litt mp3 osv så duger sikkert Sony spillerene, Det er noen her som tror de ikke virker i det hele tatt

Slik jeg tolker dine krav så blir du sikkert fornøyd med en Sony spiller som driver ett par 6x9". Det finnes mye annet enn sony også som sikkert gir deg bedre lyd til samme pris. Personlig så ville jeg styrt unna Sony, men det er nå meg da.
    Mvh
    Lars Engen

Comment

En ting: Du burde kanskje vurdere å styre unna PixMania. Hørt det kan være mye stress; dvs. når ting funker er det ikke noe problem, men når ting slutter å funke bryter helvete løs, da PM ikke har salgskontorer i Norge (etter det jeg har forstått) må varer som det er feil på (uansett garanti), sendes til Frankrike, på kjøpers regning, for reperasjoner.
      Og noen har også hatt trøbbel med tilbakebetaling av penger; dvs. man får ikke pengene tilbake i hard valuta, men ender opp med en slags butikk-kreditt og at man må bruke opp resterende beløp hos PM. Dette er mye pga. at varer egentlig selges til kjøper fra Frankrike, og da gjelder ikke norske kjøpslover.

Har ingen førstehånds erfaringer med dette, men har fått/lest en god del "skrekkhistorier". Bare et tips.
      Mvh Marius
      '95 Ford Probe 24V GT - 2.5L V6
      Pioneer Rockford Fosgate DynaBel

Comment

Jepp, brukererfaringene på prisguide.no er ikke akkurat oppmuntrende lesning...

Comment

Working...
        X