Announcement

Collapse
No announcement yet.

Formening om frontsett/prisklasse opptil 30000,-

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Soundboy View Post
    Ja.. her var det mange innspilt + tilbud om demo greier...Tusen Takk... Får håpe man ser noen av DERE da kanskje på et eller annet treff som evt ikke blir for langt unna bosettet mitt..

Noen av DERE som skal da til Hamar når det skjer ?

Et spørsmål ang Hertz Mille settet > MLK165 / MLK2 , hva er forskjellen på dem bortsett at ser det et stor pris forskjell på dem!

Hvis man kan sammenligne di av Hertz settet nivået i mot andre merke, hvilke kan måle seg opp mot dem?
    Om du sitter å sammenligner de visuelt, kan de virke ganske like.
    Men lydmessig er de langt fra de samme. MLK har det lille siste, et lille siste som låter VELDIG bra og som forsvarer prisforskjellen på en veldig bra måte
    Last edited by RiZLa; 13-05-2007, 21:56.
    Honda Civic
    Audison Thesis

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

Comment

Originally posted by Erik André View Post
      Soundboy: Treffet på hamar er kun espl og eventuelt entry, du finner meg mest sansynlig i oslo dagen etter
      hvor er det treffet i oslo er i år?
      Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Originally posted by GalantV6 View Post
        Det er nok biler her med kansje bedre utstyr enn det jeg har, men du kan alltids får lytte til Audio Development som sitter i bilen min.

Tore
        Hei!
        Hva slags Audio Development er det du bruker i bilen ?

Jeg bruker Audio Development M35 NEO 3.5" mellomtoner elementer og er STOR fornøyd med dem.... Disse er montert i A-stolpen (STOR TAKK til Anders F. for A-stolpen jobben) sammen med Seas Lotus Ref R25T diskanter..

Midbass brukes det også Seas Lotus Ref elementer også (RW165/1)..

Comment

Kunne tenkt med å "oppgradere" noe som passer helt knall til mine AD elementene mine..

ER ute etter noe some har mye detaljer , oppløsning med klar og fin sound.

Comment

Originally posted by Soundboy View Post
            Hei!
            Hva slags Audio Development er det du bruker i bilen ?

Jeg bruker Audio Development M35 NEO 3.5" mellomtoner elementer og er STOR fornøyd med dem.... Disse er montert i A-stolpen (STOR TAKK til Anders F. for A-stolpen jobben) sammen med Seas Lotus Ref R25T diskanter..

Midbass brukes det også Seas Lotus Ref elementer også (RW165/1)..
            Jeg bruker T1FR diskanter, M40NEO og 4 stk W600.

Tore
            1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
            Pioneer, AD, Audison, Soundstream

Comment

Working...
            X