Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lyden forsvunnet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lyden forsvunnet

    Hei.
    Har en Pioneer DEH 7500 i bilen nå.For en liten stund tilbake skulle jeg bare en liten tur inn på Statoil.Jeg slo av bilen,gjorde det jeg skulle og da jeg kom tilbake var det ikke liv i spillern i det hele tatt.Ikke gikk det ann å slå den på eller noen ting..

    Svoger og jeg tok ut spillern,og trakk + og - hjallakabler rett fra batteri bare for å se om vi fikk liv i spillern,noe vi gjorde.Men lyden er ikke der...
    Nå har jeg fjernet disse hjallaledningene og koblet de opprinnelige ledningene som hører til bak spillern,men med ett unntak.Bak spillern sto det en svart boks,hvor høytalerledningene gikk igjennom.
    Det gikk også en svart kabel fra denne boksen som var skrudd fast bak i spillern.
    Når spillern streiket første gang,fjernet vi denne boksen,og tvinnet høytalerledningene vi da fikk i hverandre,UTEN den svarte boksen og de høytalerkablene som gikk igjennom den..
    Nå er det liv i spillern men 0 lyd...Kan det være fordi jeg fjernet den svarte boksen?

    De fleste jeg har snakket med mener den svarte boksen var ett støyfilter eller no.
Working...
X