Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kasse til Soundstream Reference R1 12

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kasse til Soundstream Reference R1 12

Hei!

Har kjøpt meg et Soundstream Reference R1 12 element som jeg skal ha i bilen min. Det store spm er hva slags kasse liker dette elementet seg best i?

Bilen er en Audi A4 sedan

Den liker seg godt i 31 liters lukket kasse.
    Mvh
    Lars Engen

Comment

Og det vil gi trykk i bilen selv om det er forholdsvis tett i mellom bagasjerom og kupe?

Når du da sier 31 liter.. Skal det være igjen 31 l med plass inni kassa når elementet er det, eller er det 31 l når kassa er tom, som menes?

Comment

31 liter igjen i kassen etter at elementet har fått sine drøye 4 liter. Altså du bygger en kasse på 35 liter.

Dette elementet er helt genialt ! Har det selv i bilen drevet en Hertz Ep1D og selv sære meg er storfornøyd.
        Mvh
        Lars Engen

Comment

Originally posted by Mr Ku View Post
          Og det vil gi trykk i bilen selv om det er forholdsvis tett i mellom bagasjerom og kupe?

Når du da sier 31 liter.. Skal det være igjen 31 l med plass inni kassa når elementet er det, eller er det 31 l når kassa er tom, som menes?
          I A4 tror jeg du har skiluke Da kan det lønne seg å fjerne denne (er 4 skruer) og kjøre med armlenet bak nede slik at det blir åpent til bagasjerommet.

Comment

Working...
          X