Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dårlig lyd fra Pioneer TS-W3001D4.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

også hørt at slike "finèr" plater til kassebygg ofte kan gi en del "ekkel" lyd..

Kan ikke si meg skuffet over Hx elementene mine ihvertfall

Comment

Originally posted by golfnos View Post
      også hørt at slike "finèr" plater til kassebygg ofte kan gi en del "ekkel" lyd..

Kan ikke si meg skuffet over Hx elementene mine ihvertfall
      Hm, skulle materiallet kassa er laget av ha så mye å si assa.. Har da bygget kasser i spon, finèr, mdf før, og det har ikke laget ulyd eller noe for meg iallefall tidligere..

Er nok bare å få tunet / bygget riktig kasse til denne, så tenker jeg at jeg og blir fornøyd til slutt, men problemet mitt er at jeg har alt for dårlig plass baki kofferten, så det er igrunn derfor jeg ville ha et element som klarte seg med mindre kasse, ellers kunne jeg beholdt de to pioneer-elementene jeg hadde, det er så og si umulig å få plassert to forsterkere, to kondensatorer og to elementer baki der..

Se hvordan jeg hadde det f.eks..

Dette oppsettet spilte utrolig høyt, har sjokkert mange med det faktisk..
      Men, jeg har jo ingen bagasjeplass da.. :\
      Stable forsterkerene mine i hjulbrønn også er så og si umulig, det er ikke plass. Samt det blir varmt..
      mvh
      Terje

Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

Comment

Hm, jeg tror jeg har klart å få til en kasse som spiller utrolig dypt, men rett under 80hz og ned mot nærmere 50-60hz, så er det fælt lite lyd i den.. Men videre nedover sparker den som fy!
        Men jeg kunne jo helst tenkt meg å hatt litt høyere lyd på litt høyere frekvenser og da..
        mvh
        Terje

Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

Comment

Working...
        X