Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skrue til Cancence Z4000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skrue til Cancence Z4000

    Hei.
    Nå har jeg prøvd alt. Å få tak i strøm og jord skruene til forsterkeren Cadence Z4000.
    De har et mål på 7 mm i diameter og er vel ca 1 cm lang. Har prøvd å få kontakt med forhandleren jeg kjøpte forsterkeren hos men uten hell. Har og vært i samtlige butikker i mitt nærområde som selger skruer. Men ingen har den dimensjonen. Lengden er ikke viktig siden den kan kappes, men tykkelsen 7 mm er.

    Har også sendt mail til Cadence i amerika men ingen svar ennå. Noen som har en anelse om hvor jeg kan få tak i disse to skruene?

  • #2
    Originally posted by Hifive View Post
    Hei.
    Nå har jeg prøvd alt. Å få tak i strøm og jord skruene til forsterkeren Cadence Z4000.
    De har et mål på 7 mm i diameter og er vel ca 1 cm lang. Har prøvd å få kontakt med forhandleren jeg kjøpte forsterkeren hos men uten hell. Har og vært i samtlige butikker i mitt nærområde som selger skruer. Men ingen har den dimensjonen. Lengden er ikke viktig siden den kan kappes, men tykkelsen 7 mm er.

    Har også sendt mail til Cadence i amerika men ingen svar ennå. Noen som har en anelse om hvor jeg kan få tak i disse to skruene?
    M7 er en litt uvanlig dimensjon, men ofte brukt på japanske motorsykkler o.l. Prøv et mc verksted i nærheten du.
    Ketil Skjei
    Leder EmmaNorway
    www.emmaweb.no

    Comment


    • #3
      Hør med disse du http://www.verktoyburet.com/ ! De skaffer alt av verktøy og skruer++ Er nesten sikker på at de har m7.Eller at de kan skaffe gjengebakke i m7

      Comment


      • #4
        Vedder på at det er en tomme-størrelse på de skruene. Jeg har i allefall aldri hørt om M7..
        Få tak i noe i tommer som måler sånn omtrent 7 mm, så kan det hende du finner skruene du trenger
        Roar Sørlie
        Tlf 90127075
        Strandgata 26; mitt andre hjem :P

        Comment


        • #5
          9/32 er vel det nermeste i tommer, 7,143mm. Men det er i såfall en veldig skjelden dim. minst like skjelden som M7, det er sikkert defor det er vanskelig å få tak i. Er du helt sikker på at det er 7mm? Bruker du skyvelær? isåfall er det jo tommemål på de fleste skyvelær. Og det er lettere å identifisere viss du har et helt nøyaktig mål i mm.
          Last edited by Tobbelobb; 24-08-2008, 17:28.

          Comment


          • #6
            Hei
            Brukte skyvelære og var ganske nøyaktig 7 mm. Hadde jeg fortsatt hatt den skulle jeg målt igjen og skjekket tommer, men etter å ha dradd den med meg i alle mulige butikker, har jeg selvfølgelig rotet den bort

            Men når jeg var i butikkene, fant jeg frem en på 6mm og en på 8mm og så at den var midt i mellom (ca)

            Ser ganske dårlig ut.. Tenker på å lodde ledningene fast. Vil dette skade forsterkeren?
            Evt andre løsninger som er bedre en en ussel elektriker tape som holder de på plass?

            Comment


            • #7
              stik innom tess eller en maskin foretning. de kan hjelpe deg. M7 er ikke så uvanlig (hvis det er det det snakk om).
              Edwarth Larsen
              Bmw 520 E34 og 525dAT E39
              Pioneer - DLS - Cerwin Vega - Mosconi - TangBand

              Comment


              • #8
                i nøden går det kansje an å gjenge opp til M8`?
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

                Comment

                Working...
                X