Announcement

Collapse
No announcement yet.

Plassering av element. -- Midbass.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by terion View Post
    Hehe, tenkte selv tanken, men de er ikke så veldig synlige disse rammene, elementet bak vil vel dominere veldig, men tenkte på plastikkramma, ta å få lakkert den i en ganske lik farge

    Neste bil jeg noengang kjøper, skal være godt tilrettelagt for å bygge anlegg i, dvs. "UR"-Audifanatiker som jeg er, så er vel det ca ingen av dem, men tenke seg til når jeg skal se på bil, at jeg plukker den i fillebiter for å se om det er plass bak panelene :P

    Når Space er vrien å plassere, tenke seg til hjernebryet jeg hadde med tradisjonelle elementer
    ...Eller bare få noen piller mot Auda-syken og heller bare gå for en Bmw med en gang!
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • #17
      Hehe, det finnes mange SKUMLE piller, men piller som får et Hævvdi-hode som meg over på Beemer, tror jeg ikke finnes, hehehe
      BMW har jo ingen "Femmer"!
      mvh
      Terje

      Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

      Comment


      • #18
        Da ble det et element akkurat der:


        Trokke det blir så ille når jeg får lakkert treverket sort, som er planen. Treverk er best i tre, og ikke i plastikk

        Er jo en del andre svarte detaljer i bilen og
        mvh
        Terje

        Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

        Comment


        • #19
          treverk er best i skogen.. stå på
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • #20
            Såhær ble høla til Space 6 inn i døra, rett bak ligger vindusheismotoren med grei klaring.
            Ellers er døra full av hull og elektronikk :P

            Bør være greie høl detta?!





            EDIT:

            Montert en ring i kryssfiner for å feste elementet på, så det står bom fast..


            Endelige resultat:
            Last edited by terion; 16-09-2008, 22:40.
            mvh
            Terje

            Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

            Comment

            Working...
            X